Kolejne podejście do analizy ściętych drzew, niezbędne do bardziej dogłębnego badania trajektorii Tu-154 na odcinku od bliższej radiolatarni do miejsca upadku.
Pierwsze moje wnioski są takie, że jednak coś jest nie w porządku ze ścięciami drzew przy autokomisie. Jeśli nigdzie się nie pomyliłem, a starałem się by tego nie zrobić, to dane uzyskane dla drzew przed autokomisem, patrząc w kierunku lotu, nie pasują do danych drzew za autokomisem. Coś tu nie gra, ale z dalej idącymi konkluzjami wstrzymam się do pogłębionej analizy trajektorii, którą mam nadzieję wykona kaczazupa.Ma on również ciekawe wnioski odnośnie fizyczności toru lotu, zobaczymy czy się potwierdzą.
Jeśli ktoś ma wystarczające samozaparcie, to proszę o kontrolę moich obliczeń, wszelkie poprawki mile widziane.
Zdjęcia:
http://picasaweb.google.com/104944261643779189381/Autokomis#
Analiza zdjęć:
http://picasaweb.google.com/104944261643779189381/Autokomis#5555772929861731666
Rozmieszczenie drzew:
http://picasaweb.google.com/104944261643779189381/Autokomis#5555773232589578914
Dane liczbowe (arkusz kalkulacyjny w formacie Open Office)
http://w625.wrzuta.pl/sr/f/5aKttShqEC3/drzewa
Wykorzystane źródła:
1. Dyskusje pod zdjęciami z galerii Manka:
http://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ&pli=1#5544706254410831506
http://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ&pli=1#5537601941719290402
http://picasaweb.google.com/118355005473258703478/DropBox?authkey=Gv1sRgCM3S1LTe7LejIQ&pli=1#5522061462689123746
2. Zdjęcia z galerii S.Amielina
3. Zdjęcia z galerii para-moto1
4. Opracowanie rozmieszczenia drzew przy autokomisie wykonane przez Łukasza