Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza
831
BLOG

Chwała Prezydentowi

Trammer - blogerska tłuszcza Trammer - blogerska tłuszcza PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 43
Ekscesy władzy PO/PSL, i ekscesy sądownictwa, spowodowały zwycięstwo wyborcze PiS. Histeryczna negacja PiS przez opozycję jest nie na miejscu, skoro to właśnie ekscesy opozycji za czasów, gdy była władzą, spowodowały rządy PiS. Wpierw wypadałoby opozycji odciąć się od swych własnych, niszczących państwo, wybryków. Ale i PiS, który wprowadza bardzo dużo dobrych rzeczy, i energicznie działa, też ma swoje ekscesy i swoją butę. Jednym z wybryków jest pomysł, aby prokurator był szefem sędziego i regulował jego postępowanie. Jest to horrendum prawne. Przepraszam, ale tu nie ma wątpliwości: główny prokurator jako nadszef sędziów jest horrorem prawnym. Prezydent to zawetował. Wykazał się ogromną odwagą cywilną.Teraz jego zwolennicy, jego środowisko z PiS uzna go za sługę sędziów przestępców i idiotów, za trolla Putina, za wroga prostego człowieka, za targowicę itd itd. Ale prezydent nie jest po to, jak sobie wyobrażają zwolennicy PiS, aby zatwierdzał każdą, nawet złą ustawę PiS, dlatego, że jest to ustawa PiS. Prezydent okazał się Mężem Stanu.Choć może stracić wielu wyborców, o czym wie, nie to brał pod uwagę, stanął po stronie długofalowego dobra kraju.  Niedawno napisałem, iż jest On "karnym funkcjonariuszem PiS". Przepraszam.Kiedy widziałem rządy PO/PSL, miałem wrażenia staczania się Polski, kiedy widziałem w TVP info i w Wiadomościach niegodną natrętną propagandę PiS, miałem wrażenie staczania się Polski, po decyzji Prezydenta mam wrażenie, że Polska jest wielka.

Nie banuję. Kłótnie na blogach, obrzucanie się uszczypliwościami itd - mam za nudne, nierozwijające.Blog prócz tekstów na różne tematy, zawiera także liczne teksty - ze zdjęciami - krajoznawczo-turystyczne, propagujące mniej znane, a ciekawe, rejony Polski.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka