tratataba tratataba
228
BLOG

Musimy przetrwać ten ideologiczny huragan

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 5

Nienawiść za darmo, tak można określić to co się dzieje w Polsce i to nie od dzisiaj. To już trwa 30 lat jak słyszę o nacjonalistach, faszystach, tych strasznych Kaczyńskich. Nie ma nic straszniejszego i nic nie było od Kaczyńskich. Nie wojna, nie komuna, nie więzienia stalinowskie, nie cenzura, nie afery prywatyzacyjne itd,itd. Największym złem, największym potworem nie pozwalającym na szczęśliwe i spokojne życie byli bracia Kaczyńscy, teraz został jeden i nadal życie w Polsce i w Europie zatruwa! On i jego pretorianie. Faszyzm, nacjonalizm, prześladowania itd. Nienawiść to bielmo na oczach, trwała nienawiść to emocje wynikające z nieradzenia sobie ze sobą. Ale żeby tak od 30 lat bełkotać?! Tu już wszystko można powiedzieć, tu już słowa nic nie znaczą. Nienawiść za darmo.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka