Liberator Liberator
141
BLOG

O czym my mówimy? Radość ze śmierci...

Liberator Liberator Polityka Obserwuj notkę 0

 ... Osamy, jak słyszę od dnia jego zlikwidowania z ust prawoczłowieczych ałtorytetów, jest nieczłowiecza! Ciesząc się, ze śmierci bydlaka, masowego mordercy, tyrana i osobnika, który chciał zagłady mnie, mojej rodziny i całej mojej cywilizacji uwłaczam prawom człowieka. Cóż za tyrady wczoraj wygłaszali Madzia Środa i nasz Ulubieniec Profesor z Italii. 

 

Mnie w tym wszystkim zastanawia tylko jedno... O czym my do cholery rozmawiamy? Na wojnie giną ludzie. Bin Laden wypowiedzał USA otwartą wojnę atakując ich obywateli w samym sercu tego państwa. po niecałych 10 latachw końcu dostał kulę od komandosów z US Navy SEALs. Dostał tę kulę jako przywódca armii, która wojuje z państwem reprezentowanych przez tychże komandosów. Więc o czym my mówimy? O tym, że nieładnie zabijać na wojnie? Niech więc się Środy z Sadurskimi udadzą do Mekki (a raczej pod miasto, bo do miasta wejść mogą jeno muzułmanie) i tam oficjalnie poddadzą niepokojowo nastawionym reprezentantom religii pokoju. Skoro nie można się cieszyć ze śmierci przywódcy przeciwnika, to chyba taka "cywlizacja" racji bytu nie ma. To cywilizacja cieniasów, frajerów i idealistów. I nie ma racji bytu.

Liberator
O mnie Liberator

Laurka od fanów: "Doktryner kapitalizmu" i "obrzydliwy psychol".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka