sztachx7 sztachx7
238
BLOG

Szczucie w naszym kraju.

sztachx7 sztachx7 Polityka Obserwuj notkę 1

Człowiek napisał tekst.

http://wolkuszuczylinigdzie.salon24.pl/627822,musze-sie-przyznac-do-rzeczy-wstydliwej-mam-kredyt-we-frankach

Jest w tym kraju sporo osób, które czytając go będą widziały własne zachowania i słowa. Nie znoszę takiego szczucia jakiemu się poddajemy. Jakie jest udziałem mnie i moich Rodaków. Jak nie górnicy są źli, to nauczyciele, jak nie frankowicze są głupi, to księża itd. 
 

Najmędrsi, Najwspanialsi i Najuczciwsi są obecnie u władzy i wskazują wszystkim po kolei, że poszczególne grupy Polaków nic nie umieją, na niczym się nie znają i w ogóle gdyby nie jedynie słuszna władzuchna 
(6 latki do szkół chociażby i ponad 950 tyś. podpisów za referendum w tej sprawie)

to zginelibyśmy niemal jako nacja. 


Bzdura! 
Władzuchna bez naszych pieniędzy ... zginełyby biedactwa na pewno. 
Nam bez ich naciąganych inwestycji, za które płacimy wszyscy (park wodny w każdej gminie - symbol innowacji?) byłoby znacznie lżej. 
Tylko trzeba wyłączyć telewizory i ruszyć tyłki nie sugerując się jadem sączonym przez władzę.

I naprawdę zacząć patrzeć zawodowym i niemal dozywotnim urzędnikom na ręce ponieważ politycy są jak zwierzęta, bez naszej troskliwej i uważnej kontroli zawsze wlezą w szkodę...

sztachx7
O mnie sztachx7

Jestem jaki jestem. Nie kocham postkomunistów ani z PO, ani z SLD.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka