Twisterpl Twisterpl
355
BLOG

Krzysztof Pasierbiewicz i jego 80tka

Twisterpl Twisterpl Kultura Obserwuj notkę 14

Wiemy, że nasz Znamienity i Niezależnym Bloger znany pod nickiem @echo24 kończy w tym roku 80 lat. Mam nadzieję, że nie jesteśmy spoźnieni i możemy fetować jego jubileusz pod jego ulubioną, aktualnie, kawiarenką. Jeśli ktoś wie kiedy to przypada proszę napisać. Jubilat jest w świetnej formie. Piszę codziennie, odpowiada na komentarze lub je kasuje jeśli podważają jego tezy. Blokuję i odblokowuje cierpliwie. Ostatnio "zażywa" TVN24 a nie bierze "zielonych" tabletek na uspokojenie więc jest lekko pobudzony. Ale może takiego pobudzenia potrzebuje. Z okazji zbliżającej się 80tki chciałem złożyć mu życzenia 40 lat do 120 ale mnie przypadkiem zablokował. Musiałem więc napisać tę notkę. Pozdrawiam

Twisterpl
O mnie Twisterpl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura