Maciej Wiecha Maciej Wiecha
347
BLOG

Szczujnia ohydna jak góra łajna firmowana GW

Maciej Wiecha Maciej Wiecha Społeczeństwo Obserwuj notkę 12

Za każdym razem, kiedy otwieram S24, coś mnie ściska za gardło. Na pierwszym miejscu na pudle stoi, że Gnida Wszeteczna, organ finansowany przez żyda i wroga wszystkiego co polskie, oraz zarządzany przez żyda, brata mordercy Polaków i syna sowieckiego szpicla, otóż ta gadzinówka śmie oskarżać społeczność katolickich księży o ukrywanie wśród swych instytucji pedofilów i sugeruje, abyśmy my tych pedofiówi szukali. Szmatławiec robi to bez cienia dowodów, na podstawie planu wydumanego przez chorych z nienawiści do katolicyzmu sukinsynów bez cienia skrupułów.

Jak długo żyję nie spotkałem nikogo, kto byłby molestowany przez księdza. Nie spotkałem nikogo, kto znałby kogokolwiek, kto byłby molestowany przez księdza. Nie spotkałem nikogo, kto znałby kogokolwiek, kto znałby kogoś, kto znał kogokolwiek, kto był molestowany przez księdza. 

Szanowna administracjo.

Zechciej w swej wszechmocnej łaskawości zdjąć z pudła ten ociekający łajnem chłam, którego jedynym celem jest szczucie idiotów na księży i Kościół Boży.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo