Voit Voit
346
BLOG

Choinkowo i świątecznie

Voit Voit Rozmaitości Obserwuj notkę 7

Święta są, proszę Państwa. Nawet ja czasami przemawiam ludzkim głosem, ale na to musicie poczekać do pierwszej gwiazdki.

Tymczasem składam Wam nieludzkie życzenia - i tym, którzy mnie nie trawią i obiecują mi co jakiś czas solennie, że więcej na moim blogu się nie pojawią, i tym, z którymi daje się czasami dogadać, i tym, z którymi dogaduję się bez problemów, tym znanym mi prywatnie i kompletnie nieznanym życzę spokojnych, takich zupełnie normalnych Świąt. Choinki, opłatka, sianka pod obrusem i makowca bez zakalca.  Tego samego życzę saloonowej administracji. A co, w końcu i do mnie miłosierdzie zapukało w ten świąteczny czas.

Najlepszego, Kochani. Niech Wam się darzy.

 

Anka

Voit
O mnie Voit

Kogo banuję - przede wszystkim chamów, nudziarzy, domorosłych psychologów i detektywów-amatorów. To mój blog i to ja decyduję, kto tu będzie komentował. Powinnam to zrobić dawno, teraz zabieram się za porządki. Dyskusja - proszę bardzo, może być na wysokich tonach, ale chamstwo i nudziarstwo zdecydowanie nie. Anka Grzybowska Utwórz swoją wizytówkę

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości