von Kattowitz von Kattowitz
528
BLOG

Andrzej Duda - od dzisiaj mój kandydat !

von Kattowitz von Kattowitz Polityka Obserwuj notkę 20

Oddam swój głos na Andrzeja Dudę.

 

Właściwie od pierwszego momentu gdy zarejestrowałem swój blog na salonie24, od pierwszej notatki i pierwszych komentarzy, tzw. prawdziwi Polacy i Katolicy, zaczęli nazywać mnie volksdeutschem zaprzańcem, zdrajcą itp. Od pewnego czasu dowiaduję się tutaj, że tylko wybór Andrzeja Dudy wyciągnie nasz kraj z niechybnego upadku na drodze którego on się znajduje.
W tym momencie muszę napisać , że tak, zależy mi na upadku naszego kraju i rozpłynięciu się go,jako państwowości, w oceanie Unii Europejskiej.
Dlatego właśnie będę głosował na Andrzeja Dudę – jego wygrana może spowodować wygraną w wyborach parlamentarnych PiS oraz innych bogoojczyźnianych partyjek które wchodząc w koalicję z PiS'em pociągną ten cały bardak na dno. Zginiemy w oparach de-dekarbonizacji, w trakcie re-industrializacji z zasiłkiem na każde dziecko w wysokości 500 zl ( będzie to wtedy ekwiwalent dwóch bułek ). Jako rekompensata dla ludu za trudy reformowania kraju posłuży ustawiczna modlitwa w każdym miejscu i o każdej porze dnia i nocy, Msze święte dziękczynne itp. aktywności religijne. Religijne oznacza zaś Katolickie ponieważ będzie to jedyne legalne i obowiązkowe wyznanie Rzeczpospolitej.

 

To właśnie są przyczyny dla których pan dr. jur. Andrzej Duda i stojący za nimPiS mają mój głos – panowie rozwalcie ten bardak do końca. Będzie na was i Epidiaskop w efekcie czego zostaniecie pogonieni w cholerę .

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka