Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

10.08.2022, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 0
Czy nauczyłem się dostosowywać siebie do świata?

imageStaram się modlić codziennie rano. Może lepiej: czytać pewne teksty, rozmyślać i medytować. Jednym z nich, jest wspominany wielokrotnie  Dekalog codzienności:

Tylko dzisiaj przystosuję się do okoliczności i nie będę domagał się, by to one przystosowały się do moich planów.

Powtarzam to sobie często, starając się brać świat takim, jak jest. Staram się nie mieć oczekiwań wobec innych. Wobec wszystkiego, co ode mnie nie zaleźy. 

Nie zawsze wychodzi, często czuję się rozczarowany, wykorzystany, niezadowolony. Próbuję nie pielęgnować tego w sobie, tylko spojrzeć właśnie ze strony świata, który jest taki jaki być powinien. 

Ktoś mi kiedyś powiedział, że Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję nie daje mi tego, co chcę, tylko to, czego mi potrzeba. Gdy przykładam to do tego jak jest, nie traktując tego w kategorii „dobre/złe” tylko „rozwijające”. W ten czy inny sposób. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości