Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

09.09.2022, Piątek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 2
Czy jestem odbiciem prawdy i miłości?

image

Niestety, moje życie ostatnio przynosi więcej piorunów, niż serc. Czuję się napięty, poddenerwowany i, najzwyczajniej na świecie: wkurzony. Częstokroć irytuję się sprawami, na które nie mam wpływu. 

I - choć wczoraj pisałem o reakcjach jako jedynym, co ode mnie zależy, jakoś ostatnio mam problem z tym, by na swoje reakcje wpłynąć. Tłumaczę sobie, że Syn jest tylko dzieckiem i ma prawo do tego, żeby się mylić, być leniwym i nieodpowiedzialnym. Tłumaczę sobie, że drugi ma prawo wstydzić się zapytać i poprosić o pomoc. Tłumaczę sobie, że Żona ma prawo być zmęczona i dlatego zasypia, zanim ja w ogóle położę się do łóżka. 

Tłumaczę sobie, niestety, po czasie, gdy się obrażę, urażę, poczuję niechęć i złość. 

A jednak - wracam w miejsce, w którym obraziłem, uraziłem i wylałem złość. Próbuję przeprosić i zadośćuczynić. Może kiedyś nie będzie potrzeby wracać. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości