Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
18
BLOG

O3.10.2022, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy umiem się dzielić całym sobą?

imageAnonimowi Alkoholicy są wspólnotą mężczyzn i kobiet, którzy dzielą się nawzajem doświadczeniem, siłą i nadzieją, aby rozwiązać swój wspólny problem i pomagać innym w wyzdrowieniu z alkoholizmu. 

Ten fragment jest czytany na każdym mityngu, żeby przypomnieć, po co mityngi powstały i po co są i po co będą. 

Jestem dzieckiem terapii - tak ułożyła się moja droga, iż osoba, której wyznałem istotę moich błędów była moją terapeutką. Na początku jednak był taki czas, pomiędzy ośrodkiem odwykowym, a terapią pogłębioną, kiedy mogłem polegać tylko na Wspólnocie Anonimowych Alkoholików. 

I w pewnym momencie zdarzyło się to, o czym do tamtej pory tylko słyszałem i nie działało, choć dokładałem wszelkich starań, by zadziałało. Dużo jeździłem wtedy po wielu grupach, aż podczas któregoś mityngu wreszcie to zrobiłem.

Zamknąłem usta, a otworzyłem uszy. I od wtedy naprawdę dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją. Naprawdę to czuję. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości