Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
36
BLOG

16.01.2023, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 2
Czy dzielę się z innymi swoją trzeźwością?

imageNie „zrobiłem” Programu. Nie mam Sponsora i sam nie chcę sponsorować. Mam Wspólnotę i to moi Sponsorzy. A jednak kolega namawia mnie, żebym wystąpił jako spiker. Zapytałem, o czym mam opowiedzieć. Opowiesz o tym, że twój syn wie, że tata po niego przyjedzie na trening. Że żona może na ciebie liczyć. Opowiesz jak fajnie ci się żyje po trzeźwemu - powiedział mój przyjaciel. 

Nie wiem, dokąd pojadę. Pojadę, bo wiem, że tacy jak ja również potrzebują doświadczenia, siły i nadziei. Tym bardziej, że ciężko mi było się przekonać, właśnie dlatego, że nie narozrabiałem tyle, ile niekiedy słyszałem na mityngach. Nawet połowy. Nawet 1/10. 

Dzielę się swoją trzeźwością nienachalnie. Nie przeszkadzam, gdy obok mnie piją. Nie krzywię się na alkohol w swoim otoczeniu. Nie narzekam na pijących, nawet gdy są już wstawieni. Po prawdzie - żal mi ich, ale wiem, że nie zrobię nic, dopóki sami nie zechcą. 

Żyję pełnią życia. Cieszę się każdym dniem. Jestem uśmiechnięty i spokojny. Tak dzielę się swoją trzeźwością. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości