Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
6
BLOG

22.01.2023, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy zaakceptowałem siebie z całym bagażem przeszłości?

imageDługo prześladowało mnie myślenie, będące, w sumie, żalem po stracie. Myśli typu: gdybym zaczął wcześniej się leczyć albo tyle życia straciłem na picie lub gdzie byłbym teraz, gdybym…

Do dziś właściwie pojawiają mi się takie myśli. Z drugiej jednak strony mam w sobie mocne przekonanie, że moje życie ułożyło się w ten sposób, bo właśnie tak zostało zaplanowane przez mojego Boga, Jakkolwiek Go Pojmuję. Mam związane z tym poczucie celowości - piłem i wylądowałem na terapii po to, żeby teraz być szczęśliwym alkoholikiem. 

Nie wiem, czy można być szczęśliwym z powodu nieuleczalnej choroby, lecz na pewno można cieszyć się z tego, jak wygląda życie po jej zatrzymaniu. 

Ja z mojego życia teraz jestem zadowolony, można by nawet powiedzieć, że jestem dumny. Czego nie wolno mylić z pychą. 

Nie znaczy to, że wybaczyłem sobie wszystkie wyskoki swojego pijanego życia. Pijany ja wciąż jestem, ukryty i zepchnięty w najciemniejszy kąt. I ważne, by tamtego siebie nie wypuścił. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości