Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
6
BLOG

23.01.2023, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy pozostawiam innym możliwość dokonywania własnych wyborów?

imageBoże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, kogo nie mogę zmienić, 

Odwagi, abym zmieniał, kogo mogę zmienić

i mądrości, abym zrozumiał, że tym kimś jestem ja. 

Ta modlitwa, której używają podczas mityngów Dorosłe Dzieci Alkoholików, zmieniła moje postrzeganie. Wcześniej „niesienie posłania” rozumiałem jako tłumaczenie wszystkim wokół jak świetnie jest nie pić i jak cudownie uwolnić się od nałogu. 

Rzecz w tym, że nie wszyscy są uzależnieni, a nie moją sprawą jest diagnozować. 

Na szczęście zrozumiałem, że warto przemyśleć swoje działania. Warto najpierw zastanowić się nad konsekwencjami. 

I zacząć zmieniać świat od siebie. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości