Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
6
BLOG

25.01.2023, Środa

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy jestem otwarty wobec innych?

imageNa początku miałem takie zapędy, żeby mówić tylko o przyjemnych rzeczach na mityngach. Tak rozumiałem wtedy dzielenie się doświadczeniem, siłą i nadzieją,.Ze wskazaniem na nadzieję. 

Do dziś zresztą uważam, że za mało na niektórych mityngach uśmiechu i właśnie wskazania, że może być dobrze. Że jest nadzieja. 

Lubię dzielić się tym, co zrobiłem pozytywnego, ciekawego, miłego. Szczególnie dla innych. Nauczyłem się jednak również, a przede wszystkich zawsze powiedzieć o tym, co mnie irytuje i przeszkadza. Oczywiście nie opowiem o swojej pracy, nie będę wyjaśniać zakamarków stosunków międzyludzkich w firmie, w której pracuję. Nikogo to nie interesuje. 

Tak samo nie interesuje mnie kto ile pił, z kim i co. Jeśli opowiada o tym przyjaciel, który pojawił się pierwszy raz - to naturalne, potrzebuje się wygadać i wyrzucić to z siebie. Są jednak i tacy, którzy wracają do tych wspomnień mimo długiego czasu. 

Nie oceniam. I nie rozumiem. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości