Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

28.01.2023, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy wierzę, że mogę się zmienić?

imageW swoim pijanym życiu najwięcej, jak mi się wydaje, napsuł mi mechanizm iluzji i zaprzeczeń. Na przykład wydawałem się sobie normalnym człowiekiem. Bynajmniej nie alkoholikiem, przecież miałem pracę, rodzinę, i tak dalej. 

Tuż przed wyjazdem na terapię zrobiłem sobie zdjęcie do dowodu. Dziś, ilekroć go wyciągam, patrzę niby na siebie, a nie na siebie. Już dwa miesiące potem spojrzałem na to zdjęcia, spojrzałem na siebie w lustrze… i zdziwiłem się, jak wiele się zmieniło. 

Nie widziałem jednak tego, co widzę teraz. Wtedy nie lubiłem przeglądać się w lustrze, bo byłem dla siebie najlepszym dowodem swojego upadku. Dziś lubię patrzeć w lustro bo widzę fajnego (w swojej opinii) faceta. 

Nie muszę już sobie wyobrażać lepszego siebie, bo po prostu staję się lepszy. 

W ogóle już niewiele muszę. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości