Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
6
BLOG

30.01.2023, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy umiem się nie spieszyć?

imageDaj czas czasowi - usłyszałem na jednym z pierwszych mityngów. Byłem bliski popukania się w czoło. 

Przeprowadziłem się z wielkiego miasta do dużo mniejszego - na tyle blisko, by można było tam pracować, skorzystać z oferty kulturalnej, aczkolwiek na tyle daleko, żeby nie czuć wpływu. 

W dużym mieście spieszę się - na tramwaj, żeby zdążyć na „późnym żółtym”, przejść na drugą stronę ulicy. Zauważyłem, że w moim mieście się nie spieszę: umówiłem się, to idę i będę wtedy, kiedy dojdę. Ktoś, z kim się umówiłem, poczeka. 

Jestem za stary, żeby się spieszyć - zwykłem mawiać od jakiegoś czasu. 

Bynajmniej, nie czuję się stary. Mam w sobie więcej chęci życia, niż - mam wrażenie - młodzież. Mam ciekawość dziecka. Potrzeby nastolatka. Dojrzałość mężczyzny. Poczucie humoru inteligentnego człowieka, który umie się z siebie śmiać. I bez żalu wyrzekam się przymiotów młodości. Mam czas, żeby go dać czasowi. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości