Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

31.01.2023, Poniedziałek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy żyję nowym życiem?

imagePamiętam, jak moi znajomi publikowali na LinkedIn różne osiągnięcia, na przykład certyfikaty. Szczególnie podziwiałem tych, którzy zdali jakiś egzamin Microsoft. Myślałem, że to daleko poza moim zasięgiem. Kiedykolwiek. 

Dziś mam trzy takie certyfikaty, w tym jeden inżynierski. 

Wiele barier miałem tylko w głowie, opierały się na moim braku poszanowania siebie, jak również niskiego poczucia własnej wartości. Tego ostatniego to właściwie nie było. 

Dopiero gdy przestałem pić zauważyłem że moje życie nie dość, że jest znośne, to jeszcze może być lepsze. Podobnie z pracą - zacząłem brać życie w swoje ręce i przestałem narzekać na to, że stoję w miejscu - po prostu ruszyłem się z niego. 

A potem było tylko z górki. Moje nowe życie jest naprawdę wspaniałe. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości