Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
12
BLOG

02.02.2023, Czwartek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy umiem być cierpliwy?

imageDziś usłyszałem od dziewczyny, z którą pożegnaliśmy się w projekcie, że dziękuje mi za spokój i cierpliwość. Odpowiedziałem, że to przychodzi z wiekiem. 

Nie do końca. Znam starszych (i pewnie mądrzejszych ode mnie), a z cierpliwością na bakier. Czy chodzi o pracę nad sobą? Program? Terapię?

We Wspólnocie nauczyłem się nie tłumaczyć wszystkim wokół, że jestem alkoholikiem i dzięki temu jestem tu, gdzie jestem. Ciężko się cieszyć z choroby, tym niemniej z bycia w dobrym towarzystwie - jak najbardziej. Kiedyś pomyślałem sobie, że - paradoksalnie - dzięki swojemu uzależnieniu, a właściwie decyzji, by zacząć się leczyć, zacząłem pracować nad sobą. 

Nie wiem, czy jestem cierpliwy, na pewno nauczyłem się nie spieszyć. Zastanowić przed podjęciem decyzji. Przespać się z problemem, zamiast działać tu, teraz i na szybko. Przemyśleć swoje zachowanie. 

Jestem szczęśliwym alkoholikiem. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości