Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
54
BLOG

25.03.2023, Sobota

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 2
Czy zmieniłem swoje przekonania?

imageSpotkałem się z kolegą, jeszcze ze szkoły średniej. Słuchałem go i zastanawiałem się nad tym, że niedawno jeszcze i ja myślałem bardzo podobnie. 

- Lubię sobie piwo wypić, wieczorkiem, jak siedzę, słucham muzyki, czy coś - powiedział. - Nawet mam taki dyżurny czteropak w pokoju.

Ja usłyszałem w tym, że pije w samotności. Przypomniałem sobie, jak kupowałem co najmniej czteropak piwa, a najlepiej dwa, żeby nie zabrakło. 

- Nie piję wódki, ani wina - powiedział mi inny znajomy. - Tylko piwo.

Swojej żonie powiedział, że wypił tylko dwa piwka. Przypomniałem sobie, jak ja zamawiałem piwo i wlewałem do niego pięćdziesiątkę, a potem setkę. I też twierdziłem, że to tylko piwo z kolegami.Przemilczając setkę w toalecie. 

Przestałem pić piwo, bo przestało być wydajne. Za dużo puszek się robiło, a dwusetkę dało się łatwo wyrzucić. Łatwiej ukryć przed Żoną i światem. I nie jest taka głośna przy otwieraniu. 

- Kiedyś usłyszałem, że nie jest problemem jak coś robisz - odpowiedziałem pierwszemu. -  Problem zaczyna się wtedy, gdy masz problem, gdy przestajesz to robić. 

Ten drugi był zbyt pijany, by mnie usłyszeć. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości