Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
24
BLOG

26.03.2023, Niedziela

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Jaką relację z Siłą Wyższą odzwierciedlają moje uczynki?

imageKiedyś rodzina kazała mi wierzyć w Boga katolickiego. Rzymsko-katolickiego, dokładniej rzecz ujmując. Miałem zmawiać paciorek, chodzić do kościoła, do spowiedzi, do komunii….

Potem zachorowała moja Babcia, a ja specjalnie rano, przed szkołą poszedłem na mszę i gorąco się modliłem, żeby wyzdrowiała. 

Babcia zmarła jeszcze tego samego dnia, dowiedziałem się zaraz po szkole. Obraziłem się na Boga, starszego pana z długą brodą i gniewną twarzą, siedzącego na chmurce. Przestałem mówić paciorek, chodzić do kościoła i - przede wszystkim - klękać. 

Tamtego Boga przedstawia się jako trójkąt, bo Trójca. 

Teraz mam trójkąt legatów i ufam, że jest Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję. Nie proszę go o różne rzeczy, jedynie o spokój i wsparcie w tym, co mnie spotyka i tym co robię. O wskazanie drogi, którą powinienem pójść. Nie klękam. Wychodzę z założenia, że ostatnią rzeczą, jaką interesuje się mój Bóg, Jakkolwiek Go Pojmuję, jest pozycja, w której z Nim rozmawiam. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości