Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj
30
BLOG

28.03.2023, Wtorek

Wlasnie.Dzisiaj Wlasnie.Dzisiaj Rozmaitości Obserwuj notkę 1
Czy choć trochę wydoroślałem?

imageWczoraj bardzo sypał śnieg. Młodszy Synek miał trening piłki nożnej na powietrzu. Miałem go zawieźć po drodze na mój trening. Wiozłem też dwóch przyjaciół. 

Pomyślałem, że strasznie pada i dlatego zawiozę ich, potem Synka, akurat jak się przebiorą - będę na miejscu. 

Okazało się, że oprócz mojego Synka przyjechał jeszcze jeden chłopiec. Trener powiedział mi, że tym samym odwoła trening, bo we dwójkę nie ma sensu. 

Odwiozłem Synka do domu. Pograłem w ping ponga krócej, niż założyłem, potem wbiłem się na spotkanie, na które byłem umówiony. 

Koniec końców nie pograłem tyle, ile bym chciał. Ile potrzebowałem. Tym niemniej: byłem dla Synka. Byłem na spotkaniu, na którym tylko ja mówiłem oprócz prowadzącej. I odwiozłem przyjaciół do domu. 

Priorytety. Branie odpowiedzialności. Na tym polega dorosłość. 

Codziennie napiszę kilka słów medytacji, otuchy lub rozważań dla siebie i tych, którzy chcą i będą chcieć czytać. W 2024 będę korzystać z książki „A Simple Way: 365 Life Changing Thoughts and Meditations to Bring You Joy”, wydaną przez Geeko Publishing. Piszę swoje refleksje, przemyślenia, co czuję - bez poprawiania, korekty, zastanawiania. Dzielę się doświadczeniem, siłą i nadzieją.  Jak na mityngach AA.  Jeśli znasz kogoś, kto ma trudność z czytaniem, a uważasz, że to, co piszę może pomóc - notki są dostępne w formie nagrań na Youtube. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości