wzmianka wzmianka
1372
BLOG

Rezydenci

wzmianka wzmianka Służba zdrowia Obserwuj temat Obserwuj notkę 88

Pojawili się nagle. Wyszli ze swoich rezydencji i są widoczni wszędzie. Od razu wskoczyli na pudło popularności. Wyglądają jak ożywione rzeźby sprzed Pałacu Kultury. Robotnicy i robotnice na usługach walki klasowej. Nowocześni szantażyści. Wyszkoleni w okresie, gdy w sposób niejawny ustalono, że tylko idiota pracuje za 6 tys. Żądają więc 7 tys. na rękę. Oni nie chcą być idiotami. Kto by chciał? Ja też nie chcę, dlatego ...

Oświadczam, że z wrodzonej skromności unikam lekarzy. Wiem, że tylko od kilku do kilkunastu procent mojego zdrowia może zależeć od lekarzy i leczenia. Jest to najmniejszy odsetek gwarantujący długie życie. Geny także nie mają wiele do gadania.

Ponad 50% zależy ode mnie. Jeśli

  • prowadzę w miarę higieniczny tryb życia,
  • odżywiam się w sposób dyktowany przez mój organizm w odniesieniu do składu jakościowego oraz ilościowego,
  • mam mieszkanie oraz środki do życia,
  • nie mam nałogów,
  • nie chodzę po pasach na czerwonym świetle i nie uprawiam ryzykownych sportów

wtedy mam szanse na optymalną długość życia. Życia świadomego. Energooszczędnego.

  • Nie zażywam leków, które zgodnie ze współczesną medycyną i reklamą każdy emeryt powinien łykać garściami.
  • Nie mam w domu środków przeciwbólowych od 10 lat.

Wiem, że swojego sposobu życia nie mogę polecać innym. I nie robię tego. Ci młodzi lekarze przymusili mnie do napisania tej notki.

Czy młodość musi być zawsze chmurna i durna?


wzmianka
O mnie wzmianka

Wykształcenie techniczne, praca w zawodzie. Do pisania na S24 namówił mnie wnuk Jędrzej.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo