keraj keraj
144
BLOG

C(z)uchnowski (od słowa cuchnie ) będzie musiał przeprosić

keraj keraj Polityka Obserwuj notkę 2

„Mafijne państwo PiS”. - Prawo i Sprawiedliwość wygrało proces po tych słowach C(z)uchnowskiego (od słowa cuchnie )

Uderzył więc inaczej:

TWITTER 18 listopada  „Właśnie się dowiedziałem od prezesa Glapińskiego, że razem z Kublik zachwiałem systemem finansowym w Polsce. Jeśli tak to przepraszam. Już więcej nie będę opisywał mafii z PiS…”.

Za ten kolejny wymiot co cuchnie,  Prawo i Sprawiedliwość domaga się przeprosin :

„Przepraszam partię Prawo i Sprawiedliwość za to, że w dniu 18 listopada 2018 r., na portalu Twitter bezprawnie nazwałem partię Prawo i Sprawiedliwość mafią. Oświadczam, że brak było podstaw do sformułowania takich twierdzeń i sugestii. Ubolewam, że w wyniku moich bezprawnych działań bezpodstawnie naruszyłem dobre imię partii Prawo i Sprawiedliwość”.

oraz wplaty 15 000 zł na na hospicjum im. Jana Pawła II w Ostrowcu Świętokrzyskim.

keraj
O mnie keraj

KONSTYTUCJA art.54 cyt. "1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka