POstepowieC POstepowieC
114
BLOG

Krótki szkic reformy szkolnictwa...

POstepowieC POstepowieC Edukacja Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Dziś gorąco, nie będę więc tak wredny jak zawsze. 

A propos reform, mam dla wyborców PO następny pomysł do przekazania. Chociaż jak znam życie, oni już od dawna go planują. 

Ja się tylko dziwię ludziom, którym PO pluje w twarz, a oni się ocierają i mówią, że deszcz pada. To ma być ta polska inteligencja? O ja pier*** 


POstepowieC
O mnie POstepowieC

Biały, hetero, wyborca PiS. Nie lubię gejów, arabów, żydów, niemców, komarów i makowca. No, na tego ostatniego czasem się skuszę, zwłaszcza w święta. Niestety, rozczaruję niektórych, bo jestem też ateistą i kościoły omijam szerokim łukiem. Ale cóż, nikt nie jest doskonały...  I chyba nie jestem tolerancyjny, bo z wyborcami PO nie łączę się w bulu i nadziei, że w końcu kiedyś uda im się odzyskać koryto. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo