Stary Wiarus Stary Wiarus
252
BLOG

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY EMIGRANTA DŁUGOOKRESOWEGO

Stary Wiarus Stary Wiarus Polityka Obserwuj notkę 10

image



Niektóre pytania, na które niebawem odpowiadać będzie na dywanie w DFAT (australijskie MSZ) ambasador Michał Kołodziejski:


1. Jak się mają do zasięgu jurysdykcji administracyjnej III RP próby uzyskania danych wrażliwych od obywateli australijskich zamieszkałych stale w Australii?


2. Jak się ma do australijskiego ustawodawstwa o ochronie danych osobowych, w szczególności Privacy Act 1988, żądanie danych wrażliwych od obywateli australijskich zamieszkałych stale w Australii przez organa obcego państwa?


3. Jaka jest podstawa prawna do grożenia na terytorium Australii,  przez organa obcego państwa, karami grzywny za nieudostępnienie danych wrażliwych obywatelom australijskim zamieszkałym stale w Australii ?


4. W jaki sposób zameldowanie lub wymeldowanie (residential registration) lub inne czynności administracyjne w miejscu poprzedniego zamieszkania w polskiej jurysdykcji terytorialnej i administracyjnej mają rzekomo rozszerzać polską jurysdykcję administracyjną na obywateli australijskich zamieszkałych stale w Australii?



https://spis.gov.pl/lista-pytan-w-nsp-2021/


USTALANIE ADRESU ZAMIESZKANIA OSOBY

Gdzie Pan(i) mieszkał(a) w dniu 31 marca 2021 r. o godzinie 24:00?

w Polsce

Proszę podać adres:

Miejscowość (słownik miejscowości – miejscowość, województwo, powiat, gmina)

Ulica

Nr domu

Nr mieszkania


za granicą

Proszę wskazać kraj przebywania

Proszę wskazać rok wyjazdu z Polski

Proszę wskazać miesiąc wyjazdu z Polski (tylko dla 2020 r.)

Proszę podać ostatnie miejsce zamieszkania w Polsce przed wyjazdem

Miejscowość (słownik miejscowości – miejscowość, województwo, powiat, gmina)

Ulica

Nr domu

Nr mieszkania



KWESTIONARIUSZ OSOBOWY EMIGRANTA DŁUGOOKRESOWEGO

Jaki jest Pana(i) kraj urodzenia (według obecnych granic państw)?


Polska

inny kraj (słownik krajów)

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

Jaki jest Pana(i) kraj obywatelstwa?


Polska

inny kraj (słownik krajów obywatelstwa)

nie posiadam obywatelstwa żadnego kraju

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

CHARAKTERYSTYKA DEMOGRAFICZNO – SPOŁECZNA

Jaki jest Pana(i) stan cywilny?


kawaler/panna

żonaty/zamężna

wdowiec/wdowa

rozwiedziony/rozwiedziona

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

Jaki jest Pana(i) najwyższy ukończony poziom wykształcenia?


wyższe ze stopniem naukowym co najmniej doktora

wyższe z tytułem magistra, magistra inżyniera lub równorzędnym

wyższe z tytułem licencjata, inżyniera lub równorzędnym

dyplom ukończenia kolegium

policealne

średnie ogólnokształcące

średnie zawodowe

zasadnicze zawodowe/branżowe

gimnazjalne

podstawowe ukończone

niepełne podstawowe lub bez wykształcenia szkolnego

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

Jaka jest Pana(i) narodowość?

(Przez narodowość należy rozumieć przynależność narodową lub etniczną – nie należy jej mylić z obywatelstwem)


polska

białoruska

czeska

karaimska

litewska

łemkowska

niemiecka

ormiańska

romska

rosyjska

słowacka

tatarska

ukraińska

żydowska

inna (podać jaka)

(słownik etnonimów z możliwością otwartego zapisu tekstowego)

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

Czy odczuwa Pan(i) przynależność także do innego narodu lub wspólnoty etnicznej?


tak (proszę podać)

(słownik etnonimów z możliwością otwartego zapisu tekstowego)

nie, nie odczuwam

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

Jakim językiem(ami) zazwyczaj posługuje się Pan(i) w domu?


wyłącznie polskim

polskim i innym(i) niż polski (podać jakim/i)

(słownik języków z możliwością otwartego zapisu tekstowego)

wyłącznie innym(i) niż polski (podać jakim/i)

(słownik języków z możliwością otwartego zapisu tekstowego)

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

Do jakiego wyznania religijnego (kościoła lub związku wyznaniowego) Pan(i) należy?


należę do wyznania:

Kościół Rzymskokatolicki (Kościół Katolicki – obrządek łaciński)

Kościół Prawosławny

Świadkowie Jehowy

Kościół Ewangelicko-Augsburski (Kościół luterański)

Kościół Greckokatolicki (Kościół Katolicki – obrządek bizantyjsko-ukraiński)

Kościół Zielonoświątkowy

Kościół Starokatolicki Mariawitów

inne (podać jakie)

(słownik wyznań z możliwością otwartego zapisu tekstowego)

nie należę do żadnego wyznania

nie chcę odpowiadać na to pytanie

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

AKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA

Czy wykonywał(a)/miał(a) Pan(i) pracę w tygodniu od 25 do 31 marca 2021 r.?


tak, pracowałem(am)/miałem(am) pracę

nie pracowałem(am), ale aktywnie poszukiwałem(am) pracy i byłem(am) gotowy(a) ją podjąć

nie pracowałem(am) i nie poszukiwałem(am) pracy

Przyczyna nieposzukiwania pracy:

jestem emerytem(ką)/rencistą(ką)

kontynuuję naukę jako uczeń lub student

z innych powodów

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

W jakim zawodzie Pan(i) pracował(a) w głównym miejscu pracy?


Proszę wybrać zawód z listy po wpisaniu minimum 3 liter z nazwy

_______ słownik zawodów i specjalności

w przypadku wyboru ze słownika pozycji „inny zawód” → polecenie „Proszę wybrać grupę zawodów najbardziej zbliżoną do zawodu wykonywanego”

_______ grupy zawodów

w przypadku wyboru pozycji „inny zawód; nie wiem” → polecenie „Proszę wpisać nazwę zawodu w pole tekstowe”

_______ tekst

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

Jaki rodzaj działalności prowadzi instytucja (firma), która była Pana(i) głównym miejscem pracy?


administracja publiczna i obrona narodowa; edukacja; opieka zdrowotna i pomoc społeczna

produkcja, przetwórstwo przemysłowe

rolnictwo, leśnictwo, łowiectwo i rybactwo

handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów

działalność profesjonalna, naukowa i techniczna; działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

transport, magazynowanie, zakwaterowanie, gastronomia, informacja i komunikacja, finanse i ubezpieczenia, rynek nieruchomości

budownictwo

energia elektryczna; gaz; woda; para wodna; ścieki i odpady; rekultywacja

kultura, rozrywka i rekreacja

górnictwo i wydobywanie

inne rodzaje działalności

nie mam żadnej wiedzy na ten temat

Czy pracował(a) Pan(i) jako:


zatrudniony w instytucji publicznej lub u prywatnego pracodawcy

pracujący na własny rachunek zatrudniający pracowników (pracodawca)

pracujący na własny rachunek niezatrudniający pracowników

inny

nie mam żadnej wiedzy na ten temat







emigrant (nie mylić z gastarbeiterem)       

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka