Wyborca Polski Wyborca Polski
109
BLOG

Zaprzepaszczone nastepne lata

Wyborca Polski Wyborca Polski Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Przyśnił mi się horror

Scenariusz jest prosty

W sejmie rzad ma niewielka większość, w senacie brakuje kilku głosów do bezwzględnej większości (PSL + KO + reszta ma większość).

Kompleks AntyPL jest zjednoczony - i ci od Merkel i ci od Putina pójdą w jednolitym froncie. Kazda ustawa przyjęta w sejmie będzie odrzucona z milionem sprzecznych poprawek w senacie. Nie da się przeprowadzić najprostszej ustawy. 

Zagranica zablokuje finansowy rozwój Polski (dotacje ale co jest bardziej niebezpieczne cła represyjne 'za całokształt' i siłowy 'eksport nadmiarowych (niechcianych i nie adaptujących się) uchodźców w oparciu o europejskie prawo do swobody przemieszczania.).

Pewnie zbiegnie się to z jakimś wahnięciem w gospodarce zachodu i/lub wschodu. W najgorszym wypadku moga sie objawic zielone ludki.

Wybory prezydenckie wygra jakaś ostatnia nadzieja czerwonych, wprowadzi stan wyjątkowy, rozwiaze sejm i beda nowe wybory do sejmu / senatu. Tym razem nie dadzą demokracji już żadnych szans - ulica i zagranica zwycięży

Takie są efekty przegranych choć wygranych wyborów

Co było później? Przecież wiemy, było to zapowiadane wielekroć... a ja się obudziłem gdy w piątkowy wieczór jakiś totalny samobójca celował we mnie...

Na szczęście to tylko sen - prawda?




Nie mam konta na Facebooku

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo