Basia Szwed Basia Szwed
30
BLOG

Bóg wytyczył ścieżki, którymi musi podążać człowiek

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Piosenka chrześcijańska 2020 „Bóg wytyczył ścieżki, którymi musi podążać człowiek” Błyskawicy ze Wschodu

Ścieżka, którą prowadzi nas Bóg, nie może prosto w górę wieść.

To kręta droga pełna wybojów.

Im bardziej kamienista ścieżka, jak mówi do nas On, tym pełniej może odkryć miłość w naszych sercach.

Ale nikt z nas nie może stworzyć takiej drogi,

ale nikt z nas nie może stworzyć takiej drogi.

Chodziłem już wieloma ścieżkami. Te drogi były zdradliwe i kamieniste.

Zniosłem wielkie cierpienie, czasem byłem w rozpaczy,

ale wierzę, że tą ścieżką prowadzi Mnie Bóg.

Znoszę więc ból, by dalej i dalej iść.

Tak ustanowił Bóg, dlatego nikt nie może przed tym uciec.

Nie proszę Go o żadne błogosławieństwa.

Wszystko, o co proszę, to móc kroczyć tą ścieżką, która jest zgodna z wolą Bożą.

Nie chcę być jak inni ludzie ani iść ścieżką, którą oni idą.

Wybieram drogę, by czynić zadość Memu oddaniu i do końca kroczyć nią.

Ile człowiek musi wycierpieć, jak daleko ma iść, to przesądził Bóg,

a człowiek nie może pomóc nikomu innemu.

Ile człowiek musi wycierpieć, jak daleko ma iść, to przesądził Bóg,

a człowiek nie może pomóc nikomu innemu,

to przesądził Bóg, a człowiek nie może pomóc nikomu innemu.

ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Polecane: Muzyka uwielbienia        

Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo