Obraz Kościoła Boga Wszechmogącego
Obraz Kościoła Boga Wszechmogącego
Basia Szwed Basia Szwed
78
BLOG

27. Gdy zrozumiałam, na czym polega rozróżnianie między prawdziwym Chrystusem a Chrystusam

Basia Szwed Basia Szwed Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

27. Gdy zrozumiałam, na czym polega rozróżnianie między prawdziwym Chrystusem a Chrystusami fałszywymi, przestałam nieustannie mieć się na baczności

Autorstwa Xiangwang, Malezja


Od najmłodszych lat, wraz z matką, która była diakonem w kościele i nauczycielką w szkółce niedzielnej, wierzyłam w Pana. Często uczestniczyłam w spotkaniach i czytałam z nią Biblię, a gdy byłam starsza, przeszłam z grupy dziecięcej do grupy nastolatków.

Pastor, którego zadaniem było wygłaszanie kazań grupie nastolatków, był doktorem teologii. Często nam mówił, że bycie pastorem nie jest łatwe i że bez natchnienia Ducha Świętego bardzo trudno jest wytrwać na urzędzie pastora. Dlatego go uwielbialiśmy, wierząc, że jest tym, w którym Bóg się raduje i który otrzymał natchnienie od Ducha Świętego. Gdy głosił nam kazania, często przywoływał dwa wersety z Biblii: „Jeśli wtedy ktoś wam powie: Oto tu jest Chrystus, albo: Oto tam jest – nie wierzcie. Powstaną bowiem fałszywi Chrystusowie i fałszywi prorocy i będą czynić znaki i cuda, aby zwieść, o ile można, nawet wybranych” (Mk 13:21-22). Opowiadał nam, że w dniach ostatecznych pojawi się wielu fałszywych Chrystusów i upominał nas, abyśmy zawsze byli ostrożni i raczej nie chodzili słuchać innych kazań. Powiedział, że zwłaszcza dla tych z nas, którzy nie mieli jeszcze mocnych podstaw w Biblii i których postawa była zbyt niedojrzała, najlepiej będzie, żebyśmy nie słuchali, nie czytali ani nie analizowali kazań głoszonych przez kogokolwiek reprezentującego inne wyznanie, aby nie dać się oszukać.

Poza tym pastor często wspominał także o niektórych kościołach, których absolutnie musieliśmy za wszelką cenę unikać, w tym Błyskawicy ze Wschodu, i opowiedział nam nieco o złej sławie, jaką cieszy się Błyskawica ze Wschodu. Gdy członkowie mojej grupy to usłyszeli, wszyscy powiedzieli, że będą unikać tego kościoła. Pastor często głosił nam, że jeśli tylko często czytamy Biblię, regularnie pojawiamy się na zgromadzeniach i odprawiamy nabożeństwa, każdego dnia wyznajemy grzechy Panu i żałujemy za nie, a także cały czas cierpliwie mamy się na baczności, to gdy Pan przyjdzie, zostaniemy pochwyceni do królestwa niebieskiego. Mocno wierzyłam w to, co mówił, nie ważyłam się słuchać kazań głoszonych w innych kościołach i postępowałam ściśle według zaleceń pastora. W związku z tym czułam, że już zapewniłam sobie miejsce wśród osób oczekujących powrotu Pana.

Pewnego sierpniowego dnia w 2017 roku brat Hu z naszego kościoła niespodziewanie przyszedł do mnie do szkoły i powiedział do mnie poważnym tonem: „Mam ci coś bardzo ważnego do powiedzenia. Wygląda na to, że twoja mama i twoja siostra wierzą teraz w Błyskawicę ze Wschodu”. Gdy to usłyszałam, byłam oszołomiona i pomyślałam sobie: „Czyż pastor cały czas nie upomina nas, abyśmy nie mieli nic wspólnego z Błyskawicą ze Wschodu? Jak moja mama mogła zacząć w nią wierzyć?”. Brat Hu powiedział mi potem o złej sławie, jaką cieszy się Błyskawica ze Wschodu, a im więcej słyszałam, tym bardziej byłam wystraszona i spanikowana. Nie mogłam przestać myśleć: „Co mogę zrobić? Co mogę zrobić?”. Właśnie wtedy brat Hu powiedział: „Idź szybko do domu i zapytaj mamę, czy naprawdę zaczęła wierzyć w Błyskawicę ze Wschodu. Ale kiedy ją zapytasz, udawaj, że o niczym nie wiesz. Najpierw posłuchaj, co ma do powiedzenia, a potem przynieś mi nagranie swojej rozmowy”. Ponieważ bałam się, że moja mama zbłądziła, zgodziłam się.

Rzeczywiście, gdy tylko wróciłam do domu, moja mama powiedziała mi, że Pan Jezus powrócił jako Bóg Wszechmogący i że w dniach ostatecznych Bóg Wszechmogący wyraża wiele słów i wykonuje dzieło osądzania rozpoczynające się od domu Bożego, aby oczyścić i zmienić człowieka oraz całkowicie zbawić go od więzów grzechu. Potem powiedziała, że jest to ostatni etap Bożego dzieła zbawienia ludzkości i że jeśli go przeoczymy, nie będziemy mieli kolejnej szansy na zbawienie. Powiedziała też, że ma nadzieję, iż niebawem przyjrzę się Bożemu dziełu dni ostatecznych i pójdę na spotkanie w Kościele Boga Wszechmogącego. Kiedy to powiedziała, od razu pomyślałam o słowach brata Hu na temat złej opinii, jaką cieszy się Błyskawica ze Wschodu, i poczułam silną niechęć do tego, co mówiła moja mama. Ale aby potajemnie nagrać naszą rozmowę, powstrzymałam swoje uczucia i nadal jej słuchałam.

Następnego dnia mama poprosiła mnie, abym uczestniczyła w spotkaniu online z ludźmi z Kościoła Boga Wszechmogącego, ale natychmiast jej przerwałam i powiedziałam: „Mamo, nie będę brała udziału w ich zebraniach i ty też nie powinnaś w nich więcej uczestniczyć. Wydaje się, że jesteś im coraz bardziej przychylna”. Moja mama delikatnie odpowiedziała: „Odkąd chodzę na zebrania i omówienia z braćmi i siostrami z Kościoła Boga Wszechmogącego, zyskałam nowy wgląd i zrozumienie Bożych słów w Biblii i czuję w sercu pewność, że ich omówienia wypełnia światło i że są wynikiem oświecenia Ducha Świętego. Co więcej, słowa Boga Wszechmogącego sprawiły, że mętlik w mojej głowie niemal ustąpił, i jestem teraz absolutnie pewna, że w Kościele Boga Wszechmogącego zdecydowanie obecne jest dzieło Ducha Świętego i że słowa wyrażone przez Boga Wszechmogącego są prawdą…”. W tym momencie mój umysł był przepełniony pojęciami o Błyskawicy ze Wschodu i po prostu nie mogłam zgodzić się z niczym, co mówiła moja mama. Później połączyłam się z Internetem, aby pokazać mojej mamie niektóre negatywne komentarze na temat Błyskawicy ze Wschodu, o których opowiadał mi brat Hu, i powiedziałam: „Widzisz, mamo? Wszystko tutaj jest bardzo wyraźnie powiedziane, a nasz pastor też nam często powtarza, abyśmy nie interesowali się Błyskawicą ze Wschodu. Proszę, powiedz mi, że od dzisiaj nie będziesz mieć z nimi nic wspólnego”.

Moja mama w ogóle nie spojrzała na negatywne komentarze na temat kościoła, tylko nadal cierpliwie do mnie mówiła: „Moja droga córko, chiński rząd komunistyczny jest ateistyczną organizacją, która gardzi pojawieniem się i dziełem Boga i gardzi każdym, kto ma przekonania religijne. W Chinach chrześcijaństwo i katolicyzm są potępiane przez rząd KPCh jako sekty, a Biblia jako sekciarska literatura – niezliczone egzemplarze spalono lub zniszczono, a obecnie nawet zakazano jej sprzedaży w Chinach. Wielu chrześcijan i katolików zostało aresztowanych i uwięzionych oraz jest prześladowanych przez rząd KPCh, a niektórzy zostali nawet okaleczeni lub zabici. Międzynarodowe organizacje na rzecz praw człowieka oraz państwa zachodnie wielokrotnie potępiały chiński rząd komunistyczny. Czy naprawdę wierzysz słowom tak przeciwstawiającego się Bogu, szatańskiego reżimu? Czy posiada on kompetencje do oceniania i potępiania pojawienia się i dzieła Boga? A dlaczego pastorzy i starsi nie pozwalają nam interesować się dziełem Boga w dniach ostatecznych? Czy ich działania są zgodne z naukami Pana? Pan Jezus powiedział nam: »Błogosławieni ubodzy w duchu, ponieważ do nich należy królestwo niebieskie« (Mt 5:3). Na podstawie słów Pana możemy zobaczyć, że chce On, abyśmy poszukiwali z otwartymi umysłami i gdy usłyszymy kogoś, kto świadczy o powrocie Pana, powinniśmy aktywnie się tym zainteresować, ponieważ tylko wtedy możemy powitać powrót Pana. Moja droga córko, dlaczego jako wierzący w Pana słuchamy opinii innych ludzi, ale nie słuchamy słów Pana? Jeśli wierzymy w to, co mówi pastor i w negatywne doniesienia medialne publikowane przez ten szatański reżim, i stajemy się bierni oraz mamy się na baczności, gdy słyszymy kogoś, kto świadczy o powrocie Pana, to czy jest to zgodne z wolą Pana? Czy w ten sposób nie postępujemy wbrew słowom Pana? Wierzący żydowscy w czasach Jezusa nie próbowali zrozumieć ani przeanalizować słów i dzieła Pana, lecz ślepo wierzyli plotkom, jakie faryzeusze rozpuszczali na temat Pana, więc sprzeciwili się Panu Jezusowi i potępili Go, a ostatecznie Go ukrzyżowali, za co zostali ukarani przez Boga. Musimy wyciągnąć wnioski z porażki Żydów i postępować tak, aby nie utracić szansy na powitanie Pana. Jest to wielokrotnie prorokowane w Księdze Objawienia: »Kto ma uszy, niech słucha, co Duch mówi do kościołów« (Obj 2, 3). Na podstawie tego wersetu możemy zrozumieć, że kiedy Pan powróci, wyrazi także swoje słowa, a jeśli chcemy powitać Jego powrót, musimy nauczyć się słuchać głosu Boga. Tylko czytając i badając słowa Boga Wszechmogącego, dowiesz się, czy są one głosem Boga, czy też nie”. Skończywszy mówić, moja mama wzięła książkę zatytułowaną „Wypowiedzi Chrystusa Dni Ostatecznych” i podała mi ją.


Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego
Basia Szwed
O mnie Basia Szwed

https://pl.kingdomsalvation.org/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo