zwykly30 zwykly30
174
BLOG

Przegieliście Panie Janke. Żałośnie przegieliście!

zwykly30 zwykly30 Polityka Obserwuj notkę 4

    

 

  To już przestaje być śmieszne Panie Janke. To jest żałosne!

Mało ze musiałem  znosić chamstwo blogera "pilot Pirx" którego  wulgarne komentarze na Salon 24 od kilku tygodni Pan toleruje czyli akceptuje, to jeszcze mi Pan grozi zablokowaniem konta.

- Mnie grozi Pan zablokowaniem  konta bo bloger "Pirx" zachowuje sie jak na pijackiej melinie!!!

- Szczyt bezczelności Panie Janke. Kompromituje się Pan jako dziennikarz i jako człowiek, po prostu. Być może przerasta Pana rola której się Pan podjął - przykro mi.

NIE MUSI PAN BLOKOWAĆ MEGO KONTA.

Rezygnuję z pisania tutaj ( i czytanie), tak jak wielu innych zrobiło to poprzednio.

 Żegnam!

 

 

 

 

zwykly30
O mnie zwykly30

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka