AndMan AndMan
1217
BLOG

Zapiśnik- Jadwiga Klata jak „Dziadersi z sejmu zabierają mi młodość”...

AndMan AndMan Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 36

         Pisałem już o tej młodej damie bardziej w kontekście organizacji w jakiej działa. Przypomnę może, że Extinction Rebellion to według angielskiej policji niebezpieczna i potencjalnie ekstremistyczna organizacja. Do publikacji dotarli angielscy dziennikarze Guardiana, którzy podczas jej lektury natrafili na kilka stron poświęconych organizacjom ekologicznym. Wśród ruchów faszyzujących są i ekolodzy. Na wspólnej liście współczesnych ekstremistów. Bardzo ciekawa jest ta lista. Oprócz wspomnianej Extinction Rebellion jest i Greanpeace czy też Peta. Tylko co wspólnego z panią Klatą mają Dzidersi z sejmu? Młodość tej młodej osobie zabierają. Jak sama pisze- ...Te wszystkie mandaty, procesy, wyroki dodają mi siły. Zasypiam wtedy spokojniej, z poczuciem spełnionego obowiązku... Wcale się nie dziwię przecież podczas blokady Warszawy przez Extinction Rebellion i Jadwigę Klatę to- ...Na naszej blokadzie popłakał się policjant. Śpiewaliśmy piosenkę z filmu „Pocahontas”... co prawda doszły mnie słuchy, że ten policjant nie tylko płakał, ale i łkał. Ze śmiechu. W wieku 20 lat rzuciła studia, do tego w Berlinie. Dlaczego- ...Myślę o mojej rodzinie. Chcę, żeby rodzice umarli w przyzwoitym świecie, a moja siostra poszła na studia. Chcę zapewnić moim bliskim normalną przyszłość. Niektórzy obiecują rodzicom, że będą ich na starość utrzymywać albo kupią im domek na wsi. A mi zależy na tym, żeby nie musieli umierać podczas wojen, walcząc o zasoby, o dostęp do wody i pożywienia... Prawdziwa wojowniczka. Studia więc niepotrzebne. Przecież można walczyć, a na chleb na zmywaku zarabiać. Tylko jedna fałszywa teza zabrzmiała- ...żeby (rodzice) nie musieli umierać podczas wojen, walcząc o zasoby... To nie rodzice, ale być może Jadwiga i jej dzieci będą musiały umierać podczas wojen, walcząc o zasoby. Może więc warto wrócić na studia i nauczyć się jak temu zapobiegać? Po drugie czy ta sytuacja jest tylko i wyłącznie dzięki naszym Dziadersom z sejmu? A Dziadersi od Omy Angeli z Bundestagu nie przyczynili się do tego? I jeszcze ta największa dziaderska grupa z Parlamentu Europejskiego, o której przez damskie kierownictwo można pewnego klasyka zacytować- ...Ja tu widzę siostry, że wy niezły burdel macie w tym swoim unijnym archeo!... I żeby to tylko w Europie. Za oceanem też nie lepiej po dojściu do władzy lewackiej ekipy rozum zasnął, a obudziły się upiory...


AndMan
O mnie AndMan

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo