Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
36
BLOG

Oraz słuchaniu Jego słów nie dostrzegliśmy już wcześniej ukazania się Pana?

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Świadectwo wiary – Oraz słuchaniu Jego słów nie dostrzegliśmy już wcześniej ukazania się Pana?

Chen Guang: Dobrze! Kiedy nasz kościół coraz bardziej pustoszał, nie potrafiłam cieszyć się spotkaniami. Ciągle modliłam się do Pana pytając o to, co się dzieje, dlaczego brakuje nam dzieła Ducha Świętego i obecności Pana. Kiedy byłam u kresu sił, odwiedziłam przyjaciółkę. To ona dała mi świadectwo dzieła Boga Wszechmogącego w dniach ostatecznych i od niej otrzymałam egzemplarz książki „Słowo ukazuje się w ciele”, w której zapisane zostały słowa Boga Wszechmogącego. Kiedy je przeczytałam, stwierdziłam, że są one pełnią prawdy i głosem Boga. Kto, poza Bogiem, może wyrazić prawdę?

Co-worker Zhou: Żaden człowiek nie może wyrazić prawdy.  

Co-worker Zhang Liu Qiguang: Tak jest.  

Chen Guang: Bóg Wszechmogący wyraził wszystkie prawdy, które mogą oczyścić i zbawić ludzkość. Wyjawił tajemnice swojego planu zarządzania, którego celem jest zbawienie ludzkości, jasno przedstawił cel trzech etapów swojego dzieła ocalenia ludzkości, objawił tajemnice swojego wcielenia, istotę Biblii i to, co się za nią kryje oraz sposób, w jaki szatan psuje ludzkość, a Bóg ją zbawia; wyjawił również tego konsekwencje. Ogłosił ostateczne przeznaczenie każdego człowieka oraz to, jak ludzie powinni szukać, by dostąpić zbawienia i móc wstąpić do Bożego królestwa. Każda z tych ważnych prawd została jasno przedstawiona! Czytając Biblię, wielu z tych prawd nie rozumiałam. Pojęłam je, czytając słowa Boga Wszechmogącego. To zweryfikowało niektóre z moich poglądów i wyobrażeń o Bogu. Zrozumiałam również, jaką drogę powinnam obrać odnośnie mojej wiary w Boga. Zyskałam w moich życiu wsparcie, a moja dusza nie jest już pogrążona w ciemności; odzyskałam dzieło Ducha Świętego. Jestem taka szczęśliwa! W końcu odnalazłam źródło wody życia!  

Dong Jingxin: Bogu niech będą dzięki!  

Chen Guang: Zapamiętałam te słowa Pana Jezusa: „Mam wam jeszcze wiele do powiedzenia, ale teraz nie możecie tego znieść. Lecz gdy przyjdzie on, Duch prawdy, wprowadzi was we wszelką prawdę. Nie będzie bowiem mówił sam od siebie, ale będzie mówił to, co usłyszy, i oznajmi wam przyszłe rzeczy” (Ewangelia Jana 16:12-13).  

Co-worker Zhou: Amen!  

Chen Guang: Słowa wypowiedziane przez Boga Wszechmogącego wypełniły proroctwa Pana Jezusa i dlatego jestem pewna, że Pan Jezus powrócił, a Bóg Wszechmogący jest Jego wcieleniem. Dlatego też przyjęłam Boga Wszechmogącego.  

Co-worker Zhou Co-worker Zhang: Bogu niech będą dzięki!  

Chen Guang: Siostro Dong, Bracie Liu, gdy przeczytacie więcej słów Boga Wszechmogącego, także poczujecie w swoich sercach pewność, że Pan Jezus, którego tak bardzo wyczekiwaliśmy przez tyle lat, istotnie powócił.  

Sister Yang Co-worker Zhou: Panu niech będą dzięki!  

Dong Jingxin: Panu niech będą dzięki! Wobec tego musimy czytać więcej słów Boga Wszechmogącego.  

Co-worker Zhang Sister Yang Co-worker Zhou: Tak.  

Chen Guang: To może obejrzymy nagranie recytacji słów Boga?  

Dong Jingxin Liu Qiguang Sister Yang Co-worker Zhou Co-worker Zhang: Wspaniale!  

Reciter Dan: „W całym wszechświecie wykonuję moje dzieło, a na Wschodzie gromkie błyskawice uderzają bez końca, wstrząsając wszystkimi wyznaniami i sektami.  

Reciter Shou: To Mój głos przywiódł wszystkich ludzi do teraźniejszości. Sprawię, że wszyscy ludzie zostaną podbici przez mój głos, wpadną do tego strumienia i podporządkują Mi się,  

Reciter Dan: ponieważ już dawno odzyskałem chwałę Moją z całej ziemi i objawiłem ją na nowo na Wschodzie.  

Reciter Shou: Kto nie tęskni, aby zobaczyć Moją chwałę? Kto nie czeka z niecierpliwością na Mój powrót?  

Reciter Dan: Kto nie pragnie, abym się znów pojawił? Kto nie usycha z tęsknoty za moim powabem?  

Reciter Shou: Kto nie chciałby przyjść do światła? Kto nie chciałby spojrzeć na bogactwo Kanaanu?  

Reciter Dan: Kto nie tęskni za powrotem Odkupiciela? Kto nie uwielbia Wielkiego Wszechmocnego?  

Sister Yang Co-worker Zhang Dong Jingxin Chen Guang: (Amen!)  

Reciter Shou: Mój głos rozlegnie się po całej ziemi; pragnę, zwracając się do Mego wybranego ludu, mówić do niego jeszcze więcej. Podobnie jak potężne grzmoty, które wstrząsają górami i rzekami,  

Reciter Dan: wypowiadam Moje słowa do całego wszechświata i do ludzkości. Dlatego słowa Moich ust stały się skarbem człowieka, a wszyscy ludzie cenią Moje słowa.  

Reciter Shou: Błyskawica błyska ze Wschodu aż na Zachód. Moje słowa są takie, że człowiek niechętnie z nich rezygnuje, a jednocześnie uważa je za niezgłębione, ale tym bardziej się z nich raduje.  

Reciter Dan: Jak nowo narodzone dziecko, wszyscy ludzie są zadowoleni i radośni, świętując Moje przyjście. Moim głosem sprowadzę wszystkich ludzi przede mnie.  

Liu Qiguang Sister Yang Co-worker Zhou Dong Jingxin: Amen!  

Co-worker Zhou: Bogu niech będą dzięki. Jego słowa są wspaniałe!  

Liu Qiguang: O tak.  

Reciter Shou: Odtąd wejdę formalnie między ród ludzki, aby Mnie czcili. Chwałą, którą promienieję i słowami Moich ust sprawę, że wszyscy ludzie przyjdą przede mnie  

Reciter Dan: i zobaczą, że błyskawica wychodzi ze Wschodu, i że ja również zstąpiłem na „Górę Oliwną” wschodu. Zobaczą, że już od dawna jestem na ziemi, nie jako Syn Żydów, ale jako Błyskawica ze Wschodu.  

Dong Jingxin: (Amen!)  

Reciter Shou: Ponieważ już dawno zostałem wskrzeszony i odszedłem spośród ludzi i pojawiłem się ponownie w chwale pośród ludzi.  

Reciter Dan: Jestem Tym, który był czczony niezliczoną liczbę wieków temu,  

Reciter Shou: Ja również jestem niemowlęciem porzuconym przez Izraelitów niezliczoną liczbę wieków temu.  

Reciter Dan: Co więcej, jestem Bogiem Wszechmocnym obecnego wieku, o wszechogarniającej chwale!  

Dong Jingxin Liu Qiguang Sister Yang Co-worker Zhou Co-worker Zhang: (Amen!)  

Dong Jingxin: Bogu niech będą dzięki!  

Reciter Shou: Niech wszyscy przyjdą przed Mój tron i zobaczą Moje chwalebne oblicze, usłyszą Mój głos i spojrzą na Moje czyny.  

Liu Qiguang Co-worker Zhou: (Amen!)  

Reciter Dan: To jest cała Moja wola; to zakończenie i punkt kulminacyjny Mojego planu, jak również cel Mojego zarządzania.  

Reciter Dan Reciter Shou: Niech każdy naród Mnie czci, każdy język mnie uznaje, każdy człowiek pokłada swoją wiarę we Mnie, a wszyscy ludzie niech będą Mi podlegli! 

Dong Jingxin Liu Qiguang Sister Yang Co-worker Zhou Co-worker Zhang: Amen!  

Chen Guang: Amen! Bogu niech będą dzięki!  

Dong Jingxin: Widzisz, czy to nie jest ukazanie się Boga?  

Co-worker Zhang: Tak, jest!  

Dong Jingxin: Jedynie Duch Boga mógł nieść świadectwo Jego ukazania.  

Co-worker Zhang: Bogu niech będą dzięki!  

Liu Qiguang: Jedynie Duch Święty mógł wyrazić i złożyć świadectwo o Boskim ukazaniu się i Jego dziele. Tylko to jest prawdą.  

Dong Jingxin: Tak.  

Liu Qiguang: Tak bowiem brzmi proroctwo biblijne: „Lecz o tym dniu i godzinie nikt nie wie, ani aniołowie, którzy są w niebie, ani Syn, tylko Ojciec”  

Co-worker Zhou: (Ewangelia Marka 13:32). Amen!  

Liu Qiguang: Czy dzięki tym wypowiedziom Ducha Świętego, Jego świadectwu oraz słuchaniu Jego słów nie dostrzegliśmy już wcześniej ukazania się Pana?  

Dong Jingxin Sister Yang Co-worker Zhou Co-worker Zhang: Tak!  

Chen Guang: Masz całkowitą rację! Bóg Wszechmogący wyraził wszystkie prawdy, które umożliwią ludziom zbawienie, a Jego słowa ukazują prawdziwą światłość, która oświetla ludzkość pogrążoną w ciemności. Dobre owieczki z różnych chińskich grup wyznaniowych widząc, że słowa Boga Wszechmogącego są prawdą i głosem Boga, zwróciły się ku Niemu! Słowa Boga Wszechmogącego wyrażone w książce „Słowo ukazuje się w ciele” już od jakiegoś czasu są w Internecie, gdzie otwarcie szerzą i niosą świadectwo całej ludzkości! Dong Jingxin: Są w Internecie.  

Co-worker Zhang: Tak. Dong Jingxin: Wspaniale.  

Chen Guang: Z powodu rozpowszechniania ewangelii królestwa Kościół Boga Wszechmogącego jest brutalnie uciskany i prześladowany przez chiński rząd komunistyczny, a także zmaga się z oporem i potępieniem ze strony sił antychrysta w świecie religijnym. Jednak żadna z sił szatana nie powstrzyma rozprzestrzeniania się Bożej ewangelii królestwa.  

Co-worker Zhang: Amen!  

Chen Guang: Taki jest autorytet i moc słów Boga!  

Dong Jingxin Liu Qiguang Sister Yang Co-worker Zhou Co-worker Zhang: Amen!  

Co-worker Zhang Dong Jingxin Sister Yang Co-worker Zhou: Bogu niech będą dzięki! 

Czytaj więcej: Powtórne przyjście Jezusa chrystusa


Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo