Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
61
BLOG

Głos Boga skierowany do całego wszechświata: Wypowiedź ósma

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Bóg Wszechmogący mówi: „Budowa królestwa jest skierowana bezpośrednio na sferę duchową. Innymi słowy, bitwa o królestwo duchowe jest oczywista wśród całego Mojego ludu i z tego widać, że wszyscy ludzie zawsze walczą, nie tylko w kościele, ale jeszcze bardziej w Wieku Królestwa, i że chociaż człowiek jest w ciele, dziedzina duchowa jest objawiona bezpośrednio, a człowiek uczestniczy w życiu dziedziny duchowej. Zatem kiedy zaczynacie być wierni, musicie odpowiednio przygotować się do następnej części Mojego dzieła. Powinniście oddać całe swoje serce i tylko wtedy zaspokoicie pragnienia Mego serca. Nie obchodzi Mnie wcale, co człowiek poprzednio robił w kościele. Teraz chodzi o królestwo. W Moim planie szatan zawsze depcze Mi po piętach, a jako kontrast dla Mojej mądrości zawsze starał się znaleźć sposoby i środki, aby zakłócić Mój pierwotny plan. Czy mogę jednak poddać się jego oszukańczym knowaniom? Wszystko w niebie i na ziemi Mi służy – czy oszukańcze plany szatana stanowią tu jakąś różnicę? To jest właśnie punkt przecięcia Mojej mądrości, to jest właśnie to, co jest cudowne w Moich czynach, i to jest zasada, według której realizuję cały Mój plan zarządzania. W czasie budowania królestwa nadal nie unikam oszukańczych intryg szatana, ale wciąż wykonuję dzieło, które muszę wykonać. Wśród wszystkich rzeczy we wszechświecie, wybrałem uczynki szatana jako kontrast Moich działań. Czyż nie jest to Moja mądrość? Czyż nie jest to dokładnie to, co jest cudowne w Moim dziele? Przy okazji wejścia w Wiek Królestwa, zachodzą ogromne zmiany we wszystkim, co jest na niebie i na ziemi, a one świętują i radują się. Czy jesteście inni? Czyje serce nie rozpływa się ze słodyczy jak miód? Kto nie eksploduje z radości w sercu? Kto nie tańczy z zachwytu? Kto nie wypowiada słów wychwalania?” (z księgi „Słowo ukazuje się w ciele”).

Proszę obejrzeć: Słowo Boże na każdy dzień

Powtórne przyjście Jezusa „Głos Boga skierowany do całego wszechświata: Wypowiedź ósma”

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo