Pieśni na uwielbienie – Niech Bóg znów pobudzi naszego ducha
Pieśni na uwielbienie – Niech Bóg znów pobudzi naszego ducha
Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
30
BLOG

Pieśni na uwielbienie – Niech Bóg znów pobudzi naszego ducha

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Słowo Boże mówi: „Tak długo, jak człowiek jest w stanie odwzajemnić Moją miłość w przyszłości, tak długo będzie to pocieszać Mojego Ducha w niebie. Nie wiem, jakie jest postanowienie ludzkości w tym względzie ani czy człowiek jest skłonny spełnić Moją ostateczną prośbę czy też nie. Nie proszę ludzkości o nic innego, tylko o to, by Mnie kochali – to wystarczy. Czy to się spełni? Niech wszystkie nieprzyjemne rzeczy, które wydarzyły się między nami, pozostaną w przeszłości, niech zawsze będzie między nami miłość. Dałem ludzkości tak wiele miłości, a ludzkość zapłaciła tak wielką cenę, aby Mnie kochać. Mam więc nadzieję, że ludzkość ceni sobie tę szczególną i czystą miłość między nami, aby nasza miłość rozciągała się na cały ludzki świat i była przekazywana po wsze czasy. Kiedy spotkamy się ponownie, bądźmy nadal połączeni w miłości, tak aby nasza miłość trwała wiecznie oraz była wychwalana przez wszystkich ludzi, którzy będą o niej opowiadać. To by Mnie zadowoliło i ukazałbym ludzkości Moje uśmiechnięte oblicze. Mam nadzieję, że człowiek zapamięta wszystko, co ludziom powierzyłem” („Słowo ukazuje się w ciele”).

Proszę obejrzeć:

Pieśni na uwielbienie – Niech Bóg znów pobudzi naszego ducha

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zobacz więcej: Piosenki religijne

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo