Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
54
BLOG

Muzyka uwielbieniowa | „Szczęście w dobrej ziemi Kanaan” Powitajmy z radością powrót Pana

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Każdy, kto wierzy w Boga, wie, że Kanaan jest miejscem, które Bóg dał, aby żyć ludem Izraela. W tym miejscu płynie mleko i miód, ludziom pozazdrościł. Teraz mamy głębsze zrozumienie pięknej krainy Kanaanu. Kanaan jest domem Boga i świata Bożego Słowa. Żyjąc na ziemi Kanaan, uzyskamy ochronę Boga, i każdego dnia możemy radować się ze wsparcia i strawy duchowej otrzymywanych w formie Jego słów. Uciekliśmy przed złowrogą ciemnością świata, żyliśmy w świetle i otrzymaliśmy miłość i błogosławieństwo Boga. Bracia i siostry używają indyjskiego tańca Bollywood na powitanie powrotu Pana Jezusa. Podniecenie nie może wyrazić. Tutaj poczujesz „Szczęście w dobrej ziemi Kanaan”.

Muzyka uwielbieniowa | „Szczęście w dobrej ziemi Kanaan” Powitajmy z radością powrót Pana Jezusa

I

Powróciłam do Bożej rodziny, przejęta i szczęśliwa.

Mam zaszczyt znać prawdziwego Boga, oddałam Mu serce swoje.

Choć szłam przez Dolinę Łez, ujrzałam Bożą urodę.

Ma miłość do Boga rośnie z dnia na dzień, Bóg jest źródłem radości mej.

Me serce, oczarowane pięknem, pieknem Boga, jest połączone z Nim. 

Chcę mocniej kochać Boga i pieśni uwielbienia wzbierają w moim sercu.

II

W ziemi Kanaan wszystko jest rześkie i żywe,

Wszechmogący Bóg wznosi głos, wprowadza nas w Wiek Królestwa.

Jego słowa są drogą, którą chodzić mam chodzić aby poznać ją i obrać.

Marzenie o niebie spełnia się już, nie trzeba zabiegać, szukać, pragnąć.

Spotkanie Boga twarzą w twarz, co za radość, pojąć wolę w Jego słowie. 

Wiem, że Bóg jest wierny i prawy, Boże usposobienie jest zbyt piękne, by opisać.

Jakże piękny jest mój Oblubieniec! Jego piękno podbija moje serce.

Wonność Oblubieńca sprawia, że trudno mi Go opuścić.

III

Gwiazdy na niebie uśmiechają się, słońce mi się kłania.

Słońce, deszcz i rosa wzmacniają owoc życia.

Słowa Boże, obfite i szczodre, przynoszą nam słodką ucztę.

Obfity i pełny Boży wikt zaspokaja nasze potrzeby.

Ziemia Kanaan, świat Bożych słów, cieszymy się Jego miłością.

Ziemia Kanaan, świat Bożych słów, cieszymy się Jego miłością.

Wonność owoców wypełnia powietrze.

Po kilku dniach tam pokochasz, pokochasz go bardziej niż cokolwiek.

I nigdy nie zechcesz odejść.

IV

Srebrzysty księżyc lśni. Me życie jest szczęśliwe.

Oblubieniec w moim sercu, Twej urody nie opiszą żadne słowa.

Moje serce zakochane w Tobie, z radości skakać muszę. 

Zawsze jesteś w moim sercu, będę z Tobą przez całe życie.

Me serce stale tęskni do Ciebie, Ta miłość jest codzienną rozkoszą.

O, Oblubieńcze w sercu mym! Oddaję Ci całą swą miłość.

Me serce stale tęskni do Ciebie, Ta miłość jest codzienną rozkoszą.

O, Oblubieńcze w sercu mym! Oddaję Ci całą swą miłość.

ze śpiewnika „Podążaj za Barankiem i śpiewaj nowe pieśni”


Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Zalecenie: Pieśni na uwielbienie

Dziękujemy za wysłuchanie nowych pieśni królestwa! Jeżeli poruszyły cię te hymny lub wychwalanie Boga i masz ochotę podzielić się tym z nami, albo jeśli napotykasz trudności na swojej ścieżce wiary, skontaktuj się z nami w dowolnej chwili. Z radością z Tobą porozmawiamy. Porozmawiaj z nami na Messengerze

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo