Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
48
BLOG

Słowo Boże na dziś „Rozdział 10”

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

image

Słowo Boże na dziś „Rozdział 10”

Nie powinieneś obawiać się tego czy tamtego. Nieistotne, ilu trudom i niebezpieczeństwom stawiasz czoła, powinieneś zawsze pozostać spokojny przede Mną; niech nic cię nie ogranicza, tak aby Moja wola mogła być spełniona. To powinno być twoim obowiązkiem, w przeciwnym razie ujrzysz Mój gniew, a Moja ręka… i będziesz cierpiał nieskończone męki w umyśle. Musisz wszystko znieść, musisz wyrzec się wszystkiego, co posiadasz i zrobić wszystko, co w twojej mocy, aby za Mną podążać, za wszelką cenę. Nadszedł czas, żebym cię sprawdził – czy okażesz Mi swoją wierność? Czy będziesz podążał za Mną wiernie aż do końca drogi? Nie obawiaj się; z Moją pomocą, któż mógłby stanąć ci na drodze? Zapamiętaj to sobie, zapamiętaj! Wszystko, co się dzieje, wynika z Mojej dobrej woli i Ja nad wszystkim czuwam. Czy wszystkie twoje słowa i uczynki są zgodne z Moim słowem? Kiedy spadną na ciebie próby ognia, uklękniesz i Mnie zawołasz? Czy też skulisz się, niezdolny do tego, by ruszyć naprzód?

Musisz mieć w sobie Moją odwagę i musisz mieć zasady, gdy stawiasz czoła krewnym, którzy nie wierzą. Lecz przez wzgląd na Mnie nie wolno ci ulegać żadnym ciemnym mocom. Polegaj na Mojej mądrości, aby iść doskonałą drogą; nie pozwól, aby szatańskie knowania wzięły górę. Dołóż wszelkich starań, by otworzyć przede Mną swoje serce, a Ja cię pocieszę i obdarzę twoje serce pokojem i szczęściem. Nie będziesz szukać ludzkiej aprobaty; czyż zadowolenie Mnie nie jest cenniejsze i ważniejsze? Sprawiając przyjemność Mnie, czyż nie zyskasz wiecznego pokoju i szczęścia? Obecne cierpienia świadczą o tym, jak wielkie będą twoje przyszłe błogosławieństwa; nie da się tego opisać. Nie wiesz nawet, jak wielkie będą błogosławieństwa, które otrzymasz; nie możesz sobie tego nawet wyobrazić. Dziś stają się one prawdziwe, tak bardzo prawdziwe! To nie jest tak odległe – czy możesz to dostrzec? Wszystko to jest we Mnie i jaśnieje przed tobą! Otrzyj łzy, nie zwracaj uwagi na ból ani smutek; wszystko jest w Moich rękach, a Moim celem jest uczynienie was wkrótce zwycięzcami i doprowadzenie was ze sobą do chwały. Będziesz wdzięczny i będziesz wnosił uwielbienie za wszystko, co na ciebie spada, a to zadowoli Moje serce.

Transcendentne życie Chrystusa już nastało, nie masz się czego obawiać. Szatan jest pod naszymi stopami, a jego czas jest ograniczony. Obudźcie się! Odrzućcie świat rozpusty, uwolnijcie się z otchłani śmierci! Bądźcie Mi wierni ponad wszystko, idźcie naprzód z odwagą; jestem twoją mocną skałą, oprzyj się na Mnie!

z rozdziału „Słowo ukazuje się w ciele”

Więcej: Prorocy w Biblii

Proroctwa Objawienia: „Kto ma uszy, niech słucha, co Duch mówi do kościołów” (Obj. 2:7). Pan Jezus już powrócił – czy słyszałeś słowa, które Duch Święty kieruje do wszystkich kościołów? Czy dostąpiłeś ukazania się Pana? Dowiedz się, jak należy przyjąć drugie przyjście Pana i porozmawiaj z nami.

Porozmawiaj z nami na WhatsApp

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo