Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący
12
BLOG

Rozdział 11

Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Całe życie chwalę Cię - Boże Wszechmogący Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Czy jestem twoim Bogiem? Czy jestem twym Królem? Czy naprawdę pozwoliłeś Mi rządzić wewnątrz ciebie jak Król? Powinieneś się nad sobą głęboko zastanowić. Czy nie badałeś nowego światła i nie odrzuciłeś go, posuwając się nawet do zatrzymania zamiast podążać za nim? Za to będziesz sądzony i skazany na zagładę, będziesz sądzony, wychłostany żelaznym prętem i nie odczujesz działania Ducha Świętego. Zapłaczesz i ugniesz kolana, by oddać cześć, cały czas zawodząc. Zawsze mówiłem wam i zwracałem się do was i wszystko wam powiedziałem. Cofnijcie się dobrze pamięcią: kiedy wam czegoś nie powiedziałem? Tym niemniej istnieją ludzie, którzy z uporem postępują źle. Zagubili się w mgle wątpliwości, która zasłania słońce i nie widzą światła. Czyż to nie dlatego że wola ich „ego” lub własne pojęcia są zbyt silne? Od kiedy okazujesz Mi jakikolwiek szacunek? Od kiedy masz dla Mnie miejsce w swoim sercu? Kiedy odniosłeś porażkę, nie jesteś w stanie działać i nie wiesz, co więcej zrobić, dopiero wtedy modlisz się do Mnie. Może powinieneś teraz sam sobie radzić? Oj, wy ludzie! To twoje dawne „ego” przywiodło cię do zguby!

Niektórzy nie umieją znaleźć drogi i nie nadążają za nowym światłem. W społeczności dzielą się tylko tym, co widzieli w przeszłości, nie ma dla nich nic nowego. Dlaczego tak jest? Żyjecie sami w sobie i zamknęliście przede Mną drzwi. Widząc, jak metody działania Ducha Świętego zmieniają się, głęboko w swym sercu zawsze zachowujesz ostrożność, by się nie pomylić. Gdzie jest twa cześć dla Boga? Czy szukałeś jej w ciszy Bożej obecności? Zastanawiasz się tylko: „Czy Duch Święty naprawdę działa w taki sposób?”. Niektórzy ludzie byli świadkami, że jest to dzieło Ducha Świętego, a jednak nadal mówią takie rzeczy. Niektórzy przyznają, że to słowo Boże, ale go nie przyjmują. Gromadzą się wokół każdego z nich różne koncepcje i ludzie ci nie rozumieją dzieła Ducha Świętego, będąc niedbałymi, niechętnymi, by zapłacić cenę i by być poważni w Mojej obecności. Oświecił ich Duch Święty, ale nie przyjdą do Mnie obcować i odnaleźć Mnie. Zamiast tego zaspakajają własne pragnienia, robiąc, co tylko im się podoba; jaki jest ich zamiar?

Źródło: Kościół Boga Wszechmogącego

Pan Jezus, czyli Bóg Wszechmogący, pojawił się w dniach ostatecznych. Posłuchajcie głosu Boga, badajcie dzieło Boga Wszechmogącego i wykorzystajcie Boże zbawienie w dniach ostatecznych. Chwalmy głośno Boga Wszechmogącego. Chwała, chwała Bogu Wszechmogącemu !

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo