rimoraj rimoraj
216
BLOG

Dowcip z Czech :)

rimoraj rimoraj Polityka Obserwuj notkę 5

Bóg wezwał do siebie na spotkanie Władimira Putina, Baracka Obamę i Václava Klausa.

- Panowie wezwałem was do siebie jako największych przywódców świata aby wam przekazać informację, że za 14 dni nastąpi koniec świata, proszę abyście przygotowali do tego swoje narody.

 Władimir Putin zwołał na Kremlu spotkanie dla najwęższego kręgu swoich popleczników i powiedział:

- Mam dwie informacje i obie są złe. Po pierwsze Bóg istniej a po drugie za dwa tygodnie nastąpi koniec świata.

 Barcka Obama zwoła posiedzenie rządu na którym zakomunikował:

- Mam wam do przekazania dwie informacje, jedną dobrą a jedną złą. Ta dobra jest taka, że Bóg istnieje. Natomiast ta zła to to, że za 14 dni nastąpi koniec świata.

 Václava Klaus zwołał wielki wiec w Pradze na Václavském náměstíi zakomunikował zgromadzonym tysiącom rodaków.

 - Mam dla was dwie informacje i obie są dobre! Ta pierwsza jest taka, że Bóg uważa mnie za jednego z trzech najważniejszych światowych przywódców. A ta druga wiadomość jest taka, że Traktat Lizbońskie nie wejdzie w życie!

rimoraj
O mnie rimoraj

Kiedyś byłem dziennikarzem... ale od tego czasu robiłem już wiele innych rzeczy, obecnie tłumaczę (czasem też się). Z czasów dziennikarskich pozostała mi ciekawość i chęć aby od czasu do czasu pomęczyć innych swoimi przemyśleniami... :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka