zebyjaknoze zebyjaknoze
186
BLOG

Kampania wyborcza za moje pieniądze

zebyjaknoze zebyjaknoze Polityka Obserwuj notkę 15

Bilbordów nie można, ale za to można fundować nowe dachy poszkodowanym we wczorajszych wichurach - jak powiedział premier Tusk bez względu, czy byli, czy nie byli ubezpieczeni - super mam nadzieje, że PO zrobi to z własnej kieszeni - tyle się mówi o ubezpieczaniu się, a my znowu będziemy płacili za nieodpowiedzialnych - a w tym wypadku nawet za odpowiedzialnych - chyba zrezygnuje z OC, AC, ubezpieczenia mieszkania, ubezpieczenia zdrowotnego, społecznego, a jak coś się stanie  poproszę Pana Premiera, żeby zgodnie z konstytucyjnym zapisem o równości wszystkich obywateli wobec prawa (Państwa) mi też zasponsorował - widzę, że liberalizm w wydaniu PO to liberalne traktowanie ludzi nieodpowiedzialnych. Chyba nawet PPS nie jest tak lewicowy jak Rząd ostatnio - no ale wybory za pasem.

Nie na taką partię głosowałem w ostatnich wyborach, nie taki program miał być realizowany - macie szczęście, że jeszcze nie pojawiła się dla was alternatywa, ale jak sie pojawi możecie się mocno rozczarować swoim wynikiem wyborczym.

zebyjaknoze
O mnie zebyjaknoze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka