zebyjaknoze zebyjaknoze
297
BLOG

Amber Gold - winni klienci

zebyjaknoze zebyjaknoze Gospodarka Obserwuj notkę 12

Nie rozumiem,  jak można winić Amber Gold, że oszukiwała klientów - jeżeli w regulaminie i warunkach "lokaty" wszystko jest napisane czarno na białym - wystarczyło poświęcić 10 minut na przeczytanie ze zrozumieniem, że AG nie gwarantuje żadnego ZYSKU - zresztą NIGDZIE w regulaminie, czy reklamach AG nie występuje słowo ZYSK (ja nie znalazłem, żadnej takiej reklamy AG) więc skąd media wzięły to, że AG komukolwiek gwarantowało jakikolwiek ZYSK???!!!

Jedyne co AG gwarantowało to:

1) zwrot wartości towaru w dniu kończącym lokatę - ja też mogę każdemu gwarantować, że dostanie tyle pieniędzy za swoje złoto ile jest warte w momencie sprzedaży - chyba logiczne?!

2) że do wywżej wymienionej wartości będzie dopisane kilkanaście procent 13-14% - to też mogą gwarantować, bo

3) kupowane złoto jest po cenie 12,5% wyższej niż cena rynkowa, a sprzedawane 12,5% niżej niż cena rynkowa

Podsumowując: - AMBER GOLD GWARANTOWAŁ STRATĘ tym mniejszą im cena złota była wyższa na koniec trwania okresu lokaty - można było też zarobić, ale cena złota musiałaby w okresie lokaty wzrosnąć o ponad 15%

Wystarczy czytać, ze zrozumieniem - teraz jest nagonka na AG, że oszuści bandyci etc - a prawda jest taka, że ludzie nie potrafią przeczytać 3 stron A4 ze zrozumieniem - i to wykożystał właściciel Amber Gold - może nie moralne ale na pewno nie jest niezgodne z prawem.

Czy mi tych ludzi żal - nie w końcu mają takie samo czynne prawo wyborcze jak ja i decydują o mojej przyszłości, a jeżeli nie czytają umów lokując oszczędności swojego życia, nie widzą różnicy po między ceną kupna i ceną sprzedaży i myślą, że jak coś jest oprocentowane na 13% to to oznacza, że zarobią 13% - to tylko włos się na głowie jeży w jaki sposób Ci ludzie podejmują decyzje wyborcze!!!

Państwo zawiniło, że ludzie są kretynami? - nie

Większa kontrola - nie

Mamy wolność i demokracje - każdy może być idiotą i każdy może stracić swoje pieniądze jak chce!!!

 

zebyjaknoze
O mnie zebyjaknoze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka