zetjot zetjot
152
BLOG

Zamach stanu

zetjot zetjot Rozmaitości Obserwuj notkę 4

Wstawaj Budka, wyłaż z wyra

mam po piętach się posmyrać ?


czemu głupia nocna maro

w oczy świecisz mi latarą ?

Coś ugryzło cię Kamila ?

Czemu żeś wylazła z wyra ?

Przecież to jest pierwsza w nocy,

już nie świruj, właź pod kocyk

Mam ochotę cię pomiziać

słuchaj, co ty, ty masz hyzia ?


Słuchaj głupku, prądu ni ma

a wokoło świat się wali,

przyleciał Rafał z centrali

przypędził na deskorolce,

wieści ma bulwersujące


Rafał ? gdzie on ?

W kiblu siedzi, od tej ekorolki

dostał kolki

a z niepokoju rozstroju


W kiblu siedzi ?


No, tak, siedzi,

i o stanie w kółko bredzi

Stan Tymiński ? wielkie nieba

tylko Stana nam tu trzeba


Nie Tymiński lecz wojenny

mało nam było gehenny?


Stan wojenny ? senne mary

cię dziś w nocy opętały ?

Daj mi jedną małą chwilkę,

choć tu, przytul mnie Kamilko


Małą chwilkę ? milcz baranie

bo nie zdzierżę w takim stanie

stan wojenny a ty w stanie

chcesz pomiziać się, baranie ?


Dobra, wstaję, daj Rafała,

niech natychmiast tu przychodzi

i niech mówi o co chodzi


O co chodzi mów wyraźnie


Prądu nie ma w całym mieście,

a ja miałem dla was wieści

Autobusy nie kursują,

komórki nie telefonują

no to wziąłem ekorolkę

a do tego parasolkę

i pomknąłem z wiatrem tutaj

Dobrze że na czas dałem drapaka 

bo wieść jest oto taka


Gośka, jak zapowiadała

sąd ostateczny zwołała

i w nocy gdy narod senny

ogłosiła stan wojenny

tu mam pismo z dekretami,

stan wojenny z szykanami


Brawo, brawo, zuch kobieta

chociaż pora jakby nie ta

Kamilo, weź otwórz barek

daj małmazję,

oblejemy tę okazję

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości