zetjot zetjot
211
BLOG

Suwerenność czy srebrniki - Polska nie na sprzedaż

zetjot zetjot Polityka Obserwuj notkę 14

Ktoś z państwa jest związany z Unią węzłem sakramentalnym ? Proszę podnieść rączki. 

Ja nie mam specjalnego problemu, bo nie głosowałem w sumie dość przypadkowo, gdybym głosował, to prawdopodobnie za. Więc odpowiedzialność za skutki spada na tych, którzy głosowali i każdy z nich musi dokonać osobiście, analizy korzyści i strat. Musi też umiejętnie ocenić, co ma w demokracji większe znaczenia, czy działania oddolne czy odgórne i które z nich występują w obecnym konflikcie z Komisją Europejską. Co się liczy bardziej - suwerenność czy srebrniki ? Znane mi oceny bilansu pokazują, że transfery ekonomiczne z Polski znacznie przewyższają wpłaty z Unii.

A tu proszę przyjrzeć się następnemu aktowi sztuki pod tytułem "Pedagogika wstydu i przemysł pogardy".

https://wpolityce.pl/polityka/528299-miller-i-kopacz-stawiaja-zadania-morawieckiemu

https://wpolityce.pl/polityka/528699-wojcik-ue-chce-nam-zafundowac-malzenstwa-jednoplciowe

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka