zetjot zetjot
219
BLOG

Po co pszczole tatuaż ?

zetjot zetjot Obyczaje Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Przeglądając internet natrafiłem na wypowiedź a propos tatuowania pszczół. Zdębiałem. Tatuować pszczoły ? Pewnie znowu coś Chinole wymyślili, bo pamiętam jak jeszcze za Mao postanowiła Partia pozbyć się wróbli, bo te ziarno zbożowe rzekomo wyjadały, więc wydał Mao polecenie by wszystcy Chińczycy wzięli garnki, wyszli na zewnątrz i tłukli w nie przez jakiś czas. Niemiłosierny hałas rzeczywiście tak wystraszył biedne ptaki, że nie mając dokąd uciekać przed wszechobecnym hałasem, w końcu padły. No i rzeczywiście udało się im pozbyć wróbli, których brak jednak wywołał inną plagę.


Potem Chińczycy wpadli na kolejny genialny pomysł, z powodu pszczół właśnie, których masowe wymieranie spowodowało straty w uprawach owoców, bo nie miał kto zapylać kwiatów. No to na polecenie Partii Chińczycy chwycili za pędzelki i cały lud wziął się za ręczno-pędzelkowe zapylanie kwiatów. Można ? Można.


Rzeczą naturalną było, że w tej sytuacji znowu pierwsze moje skojarzenie to byli Chińczycy. Przy takiej obfitości siły roboczej Chińczycy mogą wszystko, więc i teraz pomyślałem, że wzięli się za tatuowanie pszczół, tylko nie mogłem zrozumieć po co. Po co pszczołom tatuaż ? A przede wszystkim – gdzie? Rozumiem, że no można sobie wytatuować coś na czole, ale żeby na pszczole ? Miejsca nie ma.


Ale od czego jest internet ? Net ci wszystko wyjaśni. Wklepałem hasło do netu i znalazłem. Nie na pszczole, tylko pszczołę na ciele, swoim własnym ciele, można wytatuować. Ale nie Chinole tylko Angole tym razem na pomysł taki wpadli. Szkoda że się z tym pomysłem trochę spóźnili, bo by mogli Wodeckiego z jego pszczółką Mają wykorzystać. Islamiści wtedy by skapitulowali. A gdyby to byli Chińczycy zamiast Angoli, to by wyhodowali pszczoły zdolne do wykrywania islamistów i z genetycznie zmutowanymi zabójczymi żądłami. To byłby koniec islamistów. Ci dobrze wiedzą, że z Chinolami lepiej nie zadzierać i trzymają się od nich z daleka.

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości