zetjot zetjot
175
BLOG

Macie nadmiar czasu ? To weźcie się do konkretnej roboty

zetjot zetjot Charytatywność Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Macie ludzie nadmiar czasu wolnego ? Jeśli tak, to go wykorzystajcie np. w wolontariacie. Mnóstwo okazji – w hospicjach, w pomaganiu rodakom na Kresach, w organizacjach pozarządowych. Ja mam sporo czasu i pewną praktykę w pisaniu tekstów na tematy społeczne, więc, w ramach kontynuacji, pozwoliłem sobie uznać się za wyjątek. Ale ja też staram się unikać wchodzenia w dyskusje w ramach bieżączki medialnej i jeżeli biorę udział to tylko by odwodzić ludzi od zajmowania się tą bieżączką, bo to absurd.


Bo czym jest ta bieżączka jak nie próbą papierowego czy wirtualnego replikowania tej rzeczywistości – ona się przecież dzieje na naszych oczach i ja nie potrzebuję pośredników, którzy będą mnie uświadamiać co się dzieje na moich własnych oczach. To przecież bzdura. Ponadto próba opisywania każdego z tysięcy drzew w lesie nie ma większego sensu. Chcecie ludzie, komentować, to komentujcie procesy, przyczyny i skutki oraz przewidujcie perspektywy długofalowe, w takich dyskusjach chętnie wezmę udział.  

zetjot
O mnie zetjot

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo