Zousa Zousa
238
BLOG

Wszyscy bronią Ukraińców? A @wiesława?

Zousa Zousa Społeczeństwo Obserwuj notkę 6

Bloger z mego Krakowa, ten najmądrzejszy z mądrych na forum salonu dał mi kiedyś zrozumieć że nie jestem na tyle kumata by jego wypociny komentować. Dlatego często wracam do historii salonu24 przeglądając dawne notki. Na taką trafiłam, datowana 31 stycznia 2014r. "Nie ma zbrodniczych narodów, da tylko zbrodnicze ideologie". Autorem któż inny jak nie tow.@wiesława która niezbyt przychylne tam odnosi się do Ukraińców. Dzisiaj jest wielkim orędownikiem ich obrony. Jak to świat się zmienia, wiatr wieje z południowego wschodu to i chorągiewka łopocze jak wiatr niesie. A ja ostrzegam, już pokazują swą butę więc za miesiąc, dwa dadzą Wam Ukraińcy "popalić".

Zousa
O mnie Zousa

nienawidząca kłamstwa i obłudy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo