Zwój Zwój
266
BLOG

Robert wears Prada

Zwój Zwój Rozmaitości Obserwuj notkę 3

 

 Były szef Zetki mówi, że w swej pracy przyjął i zwolnił około tysiąca osób.

 
 
 
 
Nie bez znaczenia było to, jak wyglądali. – Strój może podpowiedzieć mi, kim człowiek jest...
 
 
 
 
 ...ale nie decyduje o sympatii bądź antypatii.
Najważniejsze są charakter, inteligencja, wiedza, poczucie humoru.
 
 
 
 
Gdy się ma doświadczenie w pracy z ludźmi, po tym, jak ktoś ściska wyciągniętą na powitanie dłoń, można ocenić, kim jest.
 
 
 
 
On sam od 16 lat jest wierny Pradzie, którą odkrył przypadkowo w Rzymie.
– Prosiłem kilkakrotnie, by Prada zrobiła coś wyłącznie dla mnie według moich sugestii.
Najpierw odmawiano mi, tłumacząc, że to niemożliwe, bo ingeruję w markę.
W końcu zgodzono się.
Prada zaadaptowała dla mnie swój klasyczny wzór torby, robiąc specjalnie dla mnie wersję w kolorze bakłażanowym.
Torba wyszła tak fajnie, że być może zostanie włączona do kolekcji Prady na całym świecie – mówi.
 
 
 
 
 
Zwój
O mnie Zwój

Komentarze, które uznaję za niemerytoryczne lub po prostu głupie, usuwam bez zbędnych dyskusji.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości