Sofia Ennaoui musiała zrezygnować z występów na IO w Tokio. Fot. TVP Sport
Sofia Ennaoui musiała zrezygnować z występów na IO w Tokio. Fot. TVP Sport

Sofia Ennaoui nie jedzie na Igrzyska Olimpijskie. Oto powód sensacyjnej decyzji

Redakcja Redakcja Olimpiady Obserwuj temat Obserwuj notkę 18
Nasza gwiazda w biegach nie pojedzie do Tokio ze względu na nagłą kontuzję. Sofia Ennaoui wydała oświadczenie.

- Ostatnie tygodnie były dla mnie bardzo wyczerpujące, szczególnie pod względem psychicznym, ale zrobiłam wszystko, żeby wrócić do zdrowia i móc wznowić treningi. Finalnie okazało się, że starania moje i wielu ludzi nie wystarczyły - napisała w przejmującej relacji polska lekkoatletka.  

Zobacz:

Polska - Szwecja. Było blisko. Przegrywamy 2:3, Polska odpada z Euro 2020

Polacy rozbili głowy o szwedzki mur i poranieni wracają do domu

Niestety, nieprzewidywalny ból sprawił, że musiała podjąć najtrudniejszą decyzję w karierze. - Zdaję sobie sprawę również z faktu, że jeszcze przez najbliższy czas będę musiała się z nią w domowym zaciszu pogodzić, ale przez wzgląd na moją dalszą karierę, zdrowie, komfort psychiczny i chęć dalszego rozwoju musiałam podjąć jedną z najtrudniejszych decyzji w mojej karierze - podkreśliła biegaczka. 

- Odkąd pamiętam bycie sportowcem oraz startowanie z orzełkiem na piersi było dla mnie zaszczytem i wielką dumą, dlatego z tego miejsca dziękuje wszystkim kibicom, którzy od zawsze napędzali mnie do przekraczania granic, pokonywania swoich słabości i spełniania swoich dziecięcych marzeń - dodała Ennaoui. 


Igrzyska Olimpijskie w Tokio rozpoczną się 23 lipca i potrwają do 8 sierpnia. 

Przeczytaj:


GW


Komentarze

Inne tematy w dziale Sport