Transmisje Kanału Sportowego są jednymi z najchętniej oglądanych materiałów na YouTube obecnie. Screen: YT/Kanał Sportowy Extra
Transmisje Kanału Sportowego są jednymi z najchętniej oglądanych materiałów na YouTube obecnie. Screen: YT/Kanał Sportowy Extra

Stanowski zbierał pieniądze przez 24 godziny. Wszystkie przekaże potrzebującym

Redakcja Redakcja Charytatywność Obserwuj temat Obserwuj notkę 1
Krzysztof Stanowski postanowił zorganizować 24-godzinny live, podczas którego zbierał pieniądze dla osób potrzebujących. Dziennikarzowi udało się pozyskać prawie 350 tys. złotych, a nie jest to jeszcze koniec zbiórki.

Transmisja zaczęła się na Kanale Sportowym Extra w serwisie YouTube w środę, 14 lipca o 12:00 i trwała dobę. Przez ograniczenia platformy live został podzielony na trzy 8-godzinne części. Wszystkie obecnie znajdują się na „Karcie Na Czasie” i mają oglądalność na poziomie ok. 450-500 tys. wyświetleń każdy.



Masa gości

Studio Kanału Sportowego podczas 24-godzinnej transmisji odwiedziło mnóstwo gości. Wśród nich byli m.in. trener Legii Warszawa Czesław Michniewicz, były piłkarz, a obecnie menager piłkarski Mariusz Piekarski, sędzia międzynarodowy Szymon Marciniak, komentator sportowy Edward Durda, były właściciel Legii Bogusław Leśnodorski czy raper „Eldo”. W programie gościli także współwłaściciel Kanału Sportowego Mateusz Borek i ekspert TVP Sport Kazimierz Węgrzyn. Niektóre z zaproszonych osób przyniosły ze sobą przedmioty na licytację. Tak jak Piekarski, który podarował koszulkę Sebastiana Szymańskiego z autografem.



Co ciekawe, do studia przychodzili także widzowie, którzy również chcieli przekazać swoje fanty, takie jak koszulki, a nawet wejściówkę na trening personalny. Do programu można było też zadzwonić i porozmawiać z prowadzącym – Krzysztofem Stanowskim – oraz jego gośćmi na wybrane tematy.

Polecamy:

Licytacja trwa

Stanowski za pośrednictwem Twittera poinformował, że w zbiórce na cele charytatywne udało się zebrać prawie 350 tys. złotych. Nie jest to jeszcze koniec zbiórki, ponieważ nadal można licytować internetowo niektóre gadżety.



Zdecydowanie największą furorę w ramach licytacji robiły koszulki najlepszych piłkarzy świata z ich autografami. Mianowicie, trykot Argentyńczyka Leo Messiego z FC Barcelony, a także tzw. meczówka Bayernu Monachium Roberta Lewandowskiego.

Live’y charytatywne

Program Krzysztofa Stanowskiego „Hejt Park” na Kanale Sportowym nie był pierwszą wielogodzinną transmisją na polskim YouTube, gdzie zbierano pieniądze na pomoc potrzebującym. Od kilku lat podobną akcję prowadzi Ekipa Fantasy, czyli kilku popularnych youtuberów i streamerów gier komputerowych, takich jak FIFA.

W grudniu ubiegłego roku internetowi twórcy – m.in. „Lachu”, „Jacob” i „Kamyk” – prowadzili stream przez 50 godzin na zmianę. Na cele charytatywne zebrano wówczas ćwierć miliona złotych.

DS


Czytaj także:

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo