Premier Mateusz Morawiecki oraz szef PO Donald Tusk podzielili się w mediach społecznościowych życzeniami dla swoich mam z okazji Dnia Matki. (fot. PAP)
Premier Mateusz Morawiecki oraz szef PO Donald Tusk podzielili się w mediach społecznościowych życzeniami dla swoich mam z okazji Dnia Matki. (fot. PAP)

Morawiecki i Tusk z życzeniami z okazji Dnia Matki

Redakcja Redakcja Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 22
Dziś dzień matki. Z tej okazji politycy w mediach społecznościowych dzielą się wspomnieniami i życzeniami dla swoich mam. Zobacz, co do przekazania ma premier Mateusz Morawiecki i szef Platformy Obywatelskiej Donald Tusk.

Morawiecki z życzeniami

— Mama. Jedno z pierwszych słów, których się uczymy. Gdy je wypowiadamy, porusza ono w nas jakąś czułą strunę, ukryte pokłady wspomnień, ciepła i dobroci. — pisze na Facebooku premier Morawiecki.

— Niewiele jest w życiu tak pięknych i szczerych więzi, jak bezinteresowna, pełna poświęcenia miłość matki. I choć nie istnieje jeden przepis na matkę idealną, to są miliony różnych dróg, by być tą najlepszą dla swoich dzieci. — dodał.

Premier wspomniał, że niedawno jego mama obchodziła 92. urodziny.

— Wiele w życiu przeszła, widziała i przecierpiała. Mogę śmiało powiedzieć, że bez jej siły, mądrości i schronienia, jakie dawała mi jej miłość, nie byłbym tu, gdzie jestem. Dziękuję Ci Mamo za życie, które mi dałaś i szanse, które stworzyłaś — zaznaczył Morawiecki.

Premier przekazał też życzenia "wszystkim pozostałym, najlepszym na świecie mamom".

— W dniu ich święta chciałbym życzyć, by rodziny, które tworzą i dzieci, które sprowadzają na ten wymagający świat, były dla nich nieustannym źródłem satysfakcji, spełnienia i szczęścia — pisze premier. — Drogie mamy - od Was wszystko się zaczyna. Wasza bezinteresowna miłość ma wielką moc, by zmieniać świat na lepsze, bo daje siłę tym, którzy tworzą przyszłość! — podkreślił.

Donald Tusk wspomina swoją matkę

Z kolei szef PO Donald Tusk podzielił się na Twitterze zdjęciem z przeszłości, na którym widnieje on wraz ze swoją mamą.

— Moja Mama była dla mnie jak słońce. I pewnie wszystkie mamy są dla swoich dzieci jak słońca na niebie — napisał były premier.

Uwadze internautów nie umknął fakt, że polityk wcześniej już udostępniał to samo zdjęcie na Instagramie.



RB


Czytaj dalej

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura